BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gekregen van kameraden voor mijn verjaardag:
Orange-300-copy.jpg


Ben benieuwd! Iemand ervaring met deze? De binnenste kolenmand staat niet heel stabiel en als k de rooster erop legt dan wiebelt deze... is dat normaal of moet ik dit melden?

't Is maar een kleintje maar denk wel dat ik er veel plezier mee ga beleven... heb nog een weber OTP57 en binnenkort ook een UDS als alles meezit!

Iemand tips om hem in te wijden?
 
Leuk man! Burgers erop? Altijd goed! Veel plezier ermee  ;-)
 
Vandaag in de Markthal en kwam een injector tegen, kijk die had ik nog niet ;-)

upload_-1
 
Aangezien de keramische voetjes van Kamado Joe niet los te bestellen zijn en ik geen zin had om ze in het buitenland te bestellen, heb ik maar zwarte Primo voetjes besteld voor mijn Kamado Joe Jr:


Het staat volgens mij beter dan de originele rode voetjes.

Oh, het kastje is ook nieuw :) Ik ben alleen nog op zoek naar een goede hoes.
 
Starter vol, stuk of 25 schat ik zo
 
joethesmoker zei:
Frits zei:
Dat boek van de Xenos heb ik ook gekocht, is een heruitgave van het complete BBQ boek, een aanrader voor iedere barbecuer.
Is die ook uitgegeven als culinair barbecue?n van steven raichlen?
Ik denk dat "het complete BBQ boek" de oude uitgave is. Ik heb deze nu zo'n 7 jaar. https://m.bol.com/nl/p/het-complete-barbecueboek/1001004001955064/

Ik las ergens dat de nieuwere druk 'culinair barbecueren' heet. Maar dat weet ik niet zeker.  https://m.bol.com/nl/p/culinair-barbecueen/1001004006409476/?tpsQuery=/N/0/Ntt/Culinair%20barbecuen

Die van de xenon is qua inhoud voor zover ik zag gelijk aan het complete BBQ boek
 
Zo ik kan weer ff vooruit :) Wat is die mini starter lekker klein. Ideaal voor de WGA en die planken zijn natuurlijk van het forum.
20150521_161359_zpsobmy4op5.jpg

 
Ecobrasa briket starter 1kg. Toch wel handig zo een kleintje.

Rookhout chunks Cherry, whiskey was helaas op, was ik ook wel benieuwd naar.

En aanmaak wol.
 
5 euro, wow goede deal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan