BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

VeloChill zei:
...zo heeft ze ook weleens een skillet in de vaatwasser gedaan, toen moesten we echt ff praten :)

Geen woorden maar daden!  ;)  Nee hoor, hou het maar bij praten!
 
Wij mikken hier ook nogal makkelijk alles in de vaatwasser :D
Maar pannen en de messen gaan er echt niet in.....

Mooi snijspul
 
Zojuusr mijn laatste bbq aanwinst ge?nstalleerd!
d8e67d82c3a786d42698292cc852525d.jpg

5fe77f94aba8814880f742582aadc9a0.jpg
 
Mooi dat oranje oogje!
 
VeloChill zei:
Mac zei:
Hele mooie messenset hoor  B-)
Ga je veel plezier van hebben.

Mac

mn vrouw kan met dit soort dingen nog weleens makkelijk zijn.



Is bij mijn 4sterren set ook wel eens gebeurt. Als je ze in de vaatwasser laat drogen komen bij die van mij een paar roestvlekken, maar die zijn redelijk makkelijk te verwijderen. Als je ze er direct uithaalt en droogt, is er niets aan de hand.
 
Tips om die roestvlekjes weg te halen?

Bij mijn oudere messen zie je dat de verbindingspennen die de kunststof handvaten bij elkaar houden wit uitgeslagen zijn, kan me niet voorstellen dat dat alleen maar van het drogen in de vaatwasser komt, eerder door het aggressieve spoelmiddel dat gebruikt wordt bij relatief hoge temperaturen. Ik was en droog ze nu liever met de hand.
 
Sowieso geen messen in de vaatwasser doen, want daar worden ze bot van... (Is mij verteld)
 
Oh wat zijn we blij, Oh wat zijn..
Mijn kerstcadeautje is al binnen  B-)

W?sthof Classic Ikon
op79nd.jpg


En dit maakt het speciaal (eigen design):
2z407mc.jpg

 
dat is een hele mooie set
 
Strak setje, strak logo! Erg mooi, veel snijplezier gewenst  ;)
 
na lang wikken en wegen toch een kamado gekocht.
Een Kamado joe classic, voorzien van het devide systeem.


dit weekend maar eens proberen of er wat lekkers op te maken is.
 
Mooie aanwinst Eddy. Mocht het nu niet lukken iets lekkers erop klaar te maken dan neem ik hem graag over.  =))
 
Wat een schatje!  :D
 
Sander72 zei:
Tips om die roestvlekjes weg te halen?
Ik ga er voorzichting overheen met een groen schuurdoekje

Bij mijn oudere messen zie je dat de verbindingspennen die de kunststof handvaten bij elkaar houden wit uitgeslagen zijn, kan me niet voorstellen dat dat alleen maar van het drogen in de vaatwasser komt, eerder door het aggressieve spoelmiddel dat gebruikt wordt bij relatief hoge temperaturen. Ik was en droog ze nu liever met de hand.
Witte uitslag wijst naar Aluminium, en dat mag nooit in de afwasmachine. Voor de rest zijn alle goede messen van een staalsoort dat niet echt roestbestendig is, dus afwassen met de hand is en blijft het beste.
 
Alu kan goed kloppen, het zijn mijn twee goedkoopste messen, van het Franse Sabatier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan