BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Bij Makro Dordrecht nog niet meegemaakt. Toegangscontrole is daar geheel elektronisch, pasje voor een kenner, een [keiharde] :-O piep en het poortje gaat open. . . . . .
Maar dat wil niet zeggen dat ze het wel zouden kunnen controleren zoals Mac zegt.

(Vroeger, toen ik nog een klein Erikje was en met mijn vader mee ging naar de Makro moest je je altijd legitimeren bij de ingang, daar stonden speciale medewerkers voor)
 
Naar mijn beleving gaat het bij alle Makro's elektronisch, echter ben ik ooit toch gecontroleerd, of de naam op het pasje bij mij hoorde.
Gelukkig had mijn vader dezelfde achternaam als ik  :D

Mac
 
Mijn gietijzeren margrietschijf heeft wat roest... zou ik die ook kunnen seasonen om dat te voorkomen?
 
Uiteraard. Ik doe dat ook regelmatig. Een beetje bijtippen met Crisco en dan direct na het Qen onder de dome zetten zodat je seasoned met de rest warmte.
 
Direct na het Q-en? Dan heb je die margrietschijf toch nog nodig om de Q af te laten koelen (of zet jij aan het eind van je sessie die keramieken sluit dop erop?
 
Als je een ei hebt dan kan de dop er idd op. Ik heb een Primo en ik gebruik een passend potje om hem af te sluiten.
 
Gietijzeren pan van de Jan Linders. Door moeders de zegels gespaard zodat deze nog maar ?30,- moest kosten. Een fantastische deal!

126ADD9C-03AC-41C2-A303-7F5FDFF9E976_zpslbemmmvb.jpg


2F704063-AA35-455C-872A-FDDDBC66632A_zps4hxw6cyx.jpg
 
Das een mooie
 
Oh kom er eens kijken!
Jawel, het nieuwe speeltje is binnen!
Met veel dank aan Sint...eh....Piet  :D
 
gefeliciteerd
 
Reboot zei:
32c9b4608e7574c7aae519731206a92e.jpg

Hier nog iemand die zeer dankbaar is aan Nosmo!

Wel even de fan in het andere gaatje prikken, zo werkt het niet!
 
Hier van de Sint een maverick et 732 gekregen! Mijn zoon van 3 dacht dat het telefoons waren, en liep ermee rond, "hallo, hallo" roepend :)
Ze hebben ook wel wat weg van mijn Motorola telefoon van 15 jaar geleden.
 
Dat boek van Meneer Wateetons... mooi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan