BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst



Mijn twee nieuwe aanwinsten!

Mes vandaag al gebruikt, CSG is morgen aan de beurt :)
 
Da's een heel best mes!
 
na 7 jaar gebruik van een Zwilling five star officemes, wat nu nog steeds zeer scherp, wilde ik graag de set, sinds vandaag kan ik deze van mijn lijstje schrappen, vandaag gekregen als verjaardagskado van mn ouders

DSC_0026.jpg


Echt heel erg blij mee :D

(kan je deze messen in de vaatwasser doen als je een besteklade ipv bak hebt? messen klingelen niet tegen elkaar aan, of beter gewoon met de hand)
 
Gefeliciteerd VeloChill, natuurlijk veeeeeel beter met de hand dan in de machine... maar probeer het eens, na het koken je messen even verzorgen en mooi drogen, is echt heerlijk ontspannen!  :D
 
Ik had het in het draadje van mijn Picanha reeds aangegeven, maar hier is ie dan, mijn nieuwe aanwinst.
Het betreft een adoptie, en geen nieuwe dus, maar hij komt uit een goed gezin, en is al potty trained  :D.
Met dank aan Gerard van Pro BBQ Shop (onze forum sponsor) voor de leuke deal.

Hij heeft nog een klein beetje TLC nodig, en daarna is ie klaar voor het betere grillwerk.

15986612616_87f1f79a07_z.jpg


Hier naast z'n grote broer
15825136170_09840a4f2b_z.jpg


Ben er erg blij mee.
Mac

 
Mooi hoor mac, gefeliciteerd met de kleine  :p
 
mooi Marcel, veel plezier er veel branduren er mee  :)
 
Wat schattig, een kleine erbij, heerlijke foto dat koppel samen!
 
Mac zei:
Hele mooie messenset hoor  B-)
Ga je veel plezier van hebben.

Mac

mn vrouw kan met dit soort dingen nog weleens makkelijk zijn en het ook wel vergeten dat er soms meer aandacht voor iets nodig is...zo heeft ze ook weleens een skillet in de vaatwasser gedaan, toen moesten we echt ff praten :)

vandaag de set al goed gebruikt en wat is het toch fijn om met echt scherpe messen te werken
 
Terug
Bovenaan Onderaan