BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Met dank aan Bidle een vroege Sinterklaas dit jaar  :D :D



Nu eens op het forum opzoeken hoe dit rooster te ontdoen van zijn waslaag en goed te seasonnen.  :-?
 
Mooie aanwinst Erik  B-)

Crisco staat hier in de kast, en soms ook bij de Makro in het schap.
Ik hoor het wel.

Mac
 
Bij Jamin staat het hier bij de bakspullen. Heb het ook al bij de Welkoop gezien.
 
Thanks all!
Ik heb ook gelezen dat het met kokosolie kan (plakt ook niet) en dat hebben we hier zat staan. Of is Crisco toch beter dan?
 
Eindelijk een OTP zei:
Thanks all!
Ik heb ook gelezen dat het met kokosolie kan (plakt ook niet) en dat hebben we hier zat staan. Of is Crisco toch beter dan?

Ik gebruik cocosolie en dat werkt prima. Ik heb ergens hier op het forum volgens mij ook al eens aangegeven hoe ik season met cocosolie. Kan het draadje alleen zo snel niet vinden.
 
Crisco, voor het nieuwe rekkie  :D
En nog wat meer goodies die ik niet kon laten staan bij de Makro.

 
Die Oxo maatbekers zijn echt super.
Heel erg handig in gebruik., daar ga je veel gemak van hebben.
 
ik heb goed naar je geluisterd h?  ;)
Maar ze zijn echt superhandig!
 
ik heb goed naar je geluisterd h?  ;)
Maar ze zijn echt superhandig!
 
denk dat ik ook maar eens de makro pas moet gaan halen op de zaak want die maatbekers zien er wel heel erg handig uit.

en dan gelijk ook maar een potje cisco mee pakken want dat kan het rooster wel weer een keer gebruiken nadat ik hem vorige week goed schoon heb laten branden.
 
peter w zei:
denk dat ik ook maar eens de makro pas moet gaan halen op de zaak want die maatbekers zien er wel heel erg handig uit.

en dan gelijk ook maar een potje cisco mee pakken want dat kan het rooster wel weer een keer gebruiken nadat ik hem vorige week goed schoon heb laten branden.

je kan altijd mijn makro pas op komen halen hoor
 
je kan altijd mijn Makro pas op komen halen hoor

Daar zou ik dan wel weer voorzichtig mee zijn Leo, het kan voorkomen dat ze een soort van ingangscontrole houden bij de Makro, en dat je je dient te legitimeren. (eigen ervaring)
In het geval dat dat niet overeenkomt met de naam op de pas, neemt de Makro de pas in  :-S

Controle gebeurd niet vaak, maar zal net gebeuren als jij je pas uitleent.  ;)

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan