Mooi ding hoor. Bastard weggedaan, of is het een uitbreiding van de verzameling? 😄
De Bastard was door Bastard in mijn tuin gezet om op te koken, dit geheel zonder voorwaarden of enige financiële vergoeding. Toen ik zei dat ik voortaan op een andere kamado ging koken is hij weer opgehaald.
Vindt t daarom extra interessant waarom een kamado van dit kaliber naast een weber summit charcoal? Of meer voor de hobby in het kader van weer eens wat anders😉
Ik ben heel benieuwd hoe je de sloroller ervaart t.o.v. normale plate setter. Fijn om ook een keer een niet gesponserde meningen te krijgen
Voor mij is barbecue allang voor een groot deel geen hobby meer maar werk. Om een goede indruk te krijgen van de huidige modellen en vernieuwingen moet je op bepaalde barbecues koken om er een oordeel over te kunnen vellen.Ik zit in de luxe positie dat er regelmatig wordt gevraagd of ik een barbecue wil testen. Ook kan ik daar om vragen en meestal krijg ik hem dan wel.
Voorwaarde voor mij is altijd dat ik mijn ongezouten mening kan geven over iets en dat ik mijn content niet van te voren laat inzien.
Sommige fabrikanten vinden dat prima en zetten hem zo neer, anderen willen daar een bepaalde hoeveelheid content voor terug zien. Denk aan Instagram berichten en stories, blogpost etc.
Ik kies er bewust voor om geen geld voor mijn reviews en content te vragen omdat het dan meteen een stuk lastiger wordt om heel eerlijk over een product te zijn. Ik verdien mijn geld middels reclame-inkomsten op mijn blog, youtube, affiliate links en de verkoop van mijn kruiden en saus.
Dus kiwietje, bij mij geen gesponsorde mening 😉 Die grote omwisselactie voor niet sluitende Bastard doppen, waar denk je dat die door kwam? Versie één van de Weber SmokeFire heb ik ook nooit gekregen nadat ik een bericht had gepost over wat de Amerikaanse gebruikers er allemaal voor problemen mee hadden ontdekt.
Ik schrijf voor mijn lezers, niet voor de bedrijven.