Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi monster! Wees er zuinig opSinds vandaag trotse bezitter van een Kettle Joe. Hoop er snel wat moois op te kunnen maken en jullie te kunnen laten zien. Het 56 cm rooster is gruwelijk en veelbelovend.
Bekijk bijlage 27442
Bekijk bijlage 27443
Lekker grillen!Ik kon de verleiding niet weerstaan van de Welkoop. Een WGA stond nog op t lijstje dus nu toch maar gepakt €75 is ook geen geld voor zo’n handig ding. Perfect voor side dishes die andere temp dan t vlees moeten, vakanties, dagje weg of gewoon voor de ordinaire vleescrematie een mooi tafelformaatje
Bekijk bijlage 27451
Bekijk bijlage 27452
Je zou zelfs kunnen zeggen een welkoop.?Dat is geen miskoop, maar een volwaardige mini bbq!
Pas jarig geweest en dit mooie boek gehad. Verder nog via MP voor weinig een gietijzeren poffertjespan gescoord. Die is inmiddels opgepoetst, getest en goedgekeurd door de kinderen
Bekijk bijlage 27984
Bekijk bijlage 27985
Bevalt ie een beetje?
Ja zeker, alleen waren mijn verwachtingen misschien iets te hoog. Ik heb geen MK3 of MK4 gehad dus ik kan het niet vergelijken. Bij deze merk ik dat die niet met één seconde een correcte meting geeft. Hij is zeker twee tot drie seconden bezig alvorens de temperatuur “stil staat”. Nogmaals, wellicht waren mijn verwachtingen te hoog.Bevalt ie een beetje?
Ik heb zelf de mk3, de classic zeg maar en wat mij opvalt is dat als ik hem in iets groots zoals een cake of pp steek hij echt binnen 3 seconden vast op een temperatuur staat. Maar bij kleine, dunne dingen het even duurt voordat hij een vaste waarde aangeeft. soms blijft ie schommelen zelfsJa zeker, alleen waren mijn verwachtingen misschien iets te hoog. Ik heb geen MK3 of MK4 gehad dus ik kan het niet vergelijken. Bij deze merk ik dat die niet met één seconde een correcte meting geeft. Hij is zeker twee tot drie seconden bezig alvorens de temperatuur “stil staat”. Nogmaals, wellicht waren mijn verwachtingen te hoog.
Misschien kan @noskos meer duidelijkheid verschaffen…
Ik zal het eens proberen met een groot stuk of wat kokend water. Tot nu toe waren het kippendijen, zalm en borrelhapjes. Normaal doe ik deze dingen redelijk op gevoel maar ik wilde de One eens testen.Ik heb zelf de mk3, de classic zeg maar en wat mij opvalt is dat als ik hem in iets groots zoals een cake of pp steek hij echt binnen 3 seconden vast op een temperatuur staat. Maar bij kleine, dunne dingen het even duurt voordat hij een vaste waarde aangeeft. soms blijft ie schommelen zelfs
Ik heb de MK4 en had er al meer van verwacht. Krijg na 3 seconden ook geen vaste waarde.Ja zeker, alleen waren mijn verwachtingen misschien iets te hoog. Ik heb geen MK3 of MK4 gehad dus ik kan het niet vergelijken. Bij deze merk ik dat die niet met één seconde een correcte meting geeft. Hij is zeker twee tot drie seconden bezig alvorens de temperatuur “stil staat”. Nogmaals, wellicht waren mijn verwachtingen te hoog.
Misschien kan @noskos meer duidelijkheid verschaffen…