BasBQ
Beef en Steak

Kip zonder kop / Ceramic Drunk Chicken Heads

Frits zei:
henk1967 zei:
structor: 1,2,3,4
Nick.    :  2
RedFox: 1,2,4
coelho: 1
harlin: 2,4
ReneR: 1,2
Dubb: 1
Chucky69: 1,1,1,2,2,3,3,4,4,4
Rob Klooster:4
Eddeped:4
Maccie: 2,4
Barbier1: 1,4
kloenie: 3
BertM: 1
Knakker123: 2,2
Br0: 2,4
Frits: 2,4.

Henk 1967  1-2-3-4
vuurvlieg 1,2,3,4
 
Ik heb gisteravond de betaling overgemaakt, alhoewel ik nog een betaling moet ontvangen. Ik hoop dat ze in de loop van volgende week in Nederland zijn. Ik heb geen idee hoeveel vertraging we gaan oplopen bij de douane.
 
Joepieeee, alle betalingen binnen ondertussen?
 
Hoop dat het niet om een grote bestelling gaat.
 
Frits zei:
Hoop dat het niet om een grote bestelling gaat.
Frits, het betrof een h?le grote bestelling van 3 koppen en wel van.....RedFox  :)
Inmiddels heb ik ook vandaag geld overgemaakt naar Emiel nadat ik hem een persoonlijk bericht heb gestuurd met excuses en uitleg voor de vertraging.
De reden is erg eenvoudig: Ik ben sinds midden April bezig met de volledige restauratie van een Solex Oto uit 1963 en daar ging/gaat momenteel elk uurtje vrije tijd in zitten.
Dus tijdelijk de BBQ activiteiten op een erg laag pitje, al staat de OTP57 in het weekend af en toe aan voor een quick and hot meal.
Ik was notabene (indirect) de aanjager voor deze ceramic drunk chicken heads, maar de focus lag hier even ergens anders.
Zodra de restauratie achter de rug is verschijn ik weer hier, tot die tijd zal het vanuit Drunen even kalm zijn.
Mogelijk is het goed dat ik deze toelichting even geef, waardoor ook mijn tijdelijke afwezigheid op het forum even verklaard is.
Over een week of 6 hoop ik een mooie foto te kunnen plaatsen van hetgeen er geworden is van een min of meer oud Solex wrak uit 1963 die dan werkelijk compleet onder handen is genomen.
De framedelen zijn inmiddels nieuw gepoedercoat, de boutjes, moertjes etc. komen volgende week uit de verzinkerij, het stuur, balhoofddelen, crancks zijn nog 3-4 weken in de verchromerij etc.etc.
Motorblokje ligt ook uit elkaar, volledige revisie.
Kortom, ik heb mijn aandacht even op een andere hobby maar kom z.s.m. weer hier terug!


 
Ben benieuwd naar de foto's Geert!!!!
 
Dank voor dit uitgebreide antwoord Geert. Ben reuze benieuwd naar het eindresultaat. Hoop dat je misschien toch wat tijd kan vinden om naar de Tony Stone te komen dit weekend.
 
Het was niet nodig geweest om het publieke boetekleed aan te trekken Geert, we kennen en waarderen allemaal je enthousiasme ;). We eisen natuurlijk wel een mooie foto repo van je handy work met je Solex!
 
We begonnen je al te missen Geert!
 
noskos zei:
We begonnen je al te missen Geert!
Het forum is niet hetzelfde meer zonder de rode vos. :(
 
En vandaag kwam de postbode een doos vol kippenkoppen brengen. De doos was keurig verpakt en alle doosjes lijken keurig intact. Ik heb vlug een paar steekproeven genomen en die zijn ook allemaal heel. Ik zal maandag me met de distributie gaan bezig houden, vandaag was ik enigszins druk met een verjaardagsbbq.

20140614-_MG_1996.jpg



20140614-_MG_1998.jpg
 
hee gaaf Emiel, ik zie ze wel verschijnen
 
Ze zijn echt cool... Had het draadje gemist anders had ik mee gedaan..
Hebben jullie er nog teveel besteld..  :D want dan houd ik me aanbevolen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan