BasBQ
Beef en Steak

Kip zonder kop / Ceramic Drunk Chicken Heads

Is inmiddels geregeld.  Onduidelijkheden zaten in de spambox.
 
Houseman, vervelend dat je nog niet de reactie hebt gekregen die je verwachtte.
Laat ik je geruststellen dat het allemaal in orde komt. Je kippenkop komt je kant op of je krijgt je geld terug.
Let wel op dat alle acties op het Genootschap, liefdewerk oud papier is en dat er hier geen bedrijf achter zit.
Er komt behoorlijk wat bij kijken en we moeten blij zijn met al deze initiatieven. Dit soort mededelingen in het openbaar lijken me niet echt bevorderlijk voor verdere initiatieven.
 
Daarbij mocht het echt mis zijn gegaan, dan stuur ik je er wel eentje kosteloos op!!
Dus maak je vooral niet druk.
 
Frits +1
 
Hoi Robert, je mail was in mijn spambox beland sorry.

Je betaling is aangekomen, je kippekop is ingepakt voor verzending. Hij gaat maandag op de bus. Ik had alle hoofden gister zullen versturen, echter ik moest nog een reactie van een van de andere leden hebben.
 
Ok bedankt voor de info. Het is natuurlijk vervelend dat de mails in de spambox komen.
Frits en Bidle bedankt! We wachten het rustig af.
 
Der zat vandaag een kado in mijn brievenbus.... Meteen maar even gebruik van gemaakt... Bedankt Emiel...  :D :D :D

10694-1_zpsehk8iivm.jpg

10698-2_zpsy1jtxvef.jpg
 
hij is en blijft leuk
 
Top voor de feedback mannen!

Even Gijs je laat er geen gras over  groeien, leuk man!

Bidle zei:
Maarre ben ik nu de enige die echt met het ding erop zijn kippetje bereid??
Ja ik kreeg mijn kip niet dieper over de kippensitter en het geheel wat te hoog,  ik moet daar de volgende keer even naar kijken voor ik het geheel in de olie plus rub heb staan...
 
Met kop en op een hoog bierblik paste het hier ook maar net..
 
op het vuur rooster plaatsen gewoon  ;)
 
krielkippie?  ;)
 
Ik had men op de 47 ook op het kolenrooster staan en dan raakt hij de deksel net wel net niet
 
geen idee, ik kan het wel meten tussen de 57 en de 67  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan