BasBQ
Beef en Steak

Kip zonder kop / Ceramic Drunk Chicken Heads

Die had ik ook wel willen hebben.
Mocht je er 1 over hebben.....
 
Dat zou Mooi zijn Structor... PM je me dan?
 
Yep, ze zijn erg gaaf. Heb gelijk degene die kapot is, de piloot en de pot besteld. Heb ik ze nu weer alle drie compleet en ook de nieuwe.  B-)

Overigens kun je ze hier ook over de grens kopen. Heb iemand gevonden die ze voor Dan importeert in Duitsland. Enfin,.. als het mag dan wil ik wel het adres delen.
 
Bidle zei:
Yep, ze zijn erg gaaf. Heb gelijk degene die kapot is, de piloot en de pot besteld. Heb ik ze nu weer alle drie compleet en ook de nieuwe.  B-)

Overigens kun je ze hier ook over de grens kopen. Heb iemand gevonden die ze voor Dan importeert in Duitsland. Enfin,.. als het mag dan wil ik wel het adres delen.

dat adres mag je wel delen hoor, er zullen er nog wel meer zijn die er willen hebben
 
Leo zei:
Bidle zei:
Yep, ze zijn erg gaaf. Heb gelijk degene die kapot is, de piloot en de pot besteld. Heb ik ze nu weer alle drie compleet en ook de nieuwe.  B-)

Overigens kun je ze hier ook over de grens kopen. Heb iemand gevonden die ze voor Dan importeert in Duitsland. Enfin,.. als het mag dan wil ik wel het adres delen.

dat adres mag je wel delen hoor, er zullen er nog wel meer zijn die er willen hebben


Ok?, wilde niet iets verstoren aangezien Structor hiervoor moeite gedaan heeft.


Het gaat om een Duitser die samenwerkt met Dan en hij heeft momenteel nog ruim 20 koppen op voorraad. Hij is te bereiken op ferdinand.mathieu (apending) t-online.de


Succes!
 
Hallo structor,
Alles goed ontvangen vandaag.
Nog heel erg bedankt voor alle moeite.
In het echt zien ze er nog mooier uit dan op de plaatjes.
Top!
 
Hier zijn ze ook binnen, en wat zijn ze groot! Super geregeld bedankt Emiel!!!
epevatat.jpg
 
IK HEB ZE OOK ONTVANGEN GEWELDIG MOOI EN BEDANKT VOOR AL DIE MOEITE :)
 
ik heb mijn kippe koppen ook binnen, Emiel reuze bedankt voor het regelen  :)
 
Kippekopjes zijn binnen. Top geregeld emiel :D :D
 
Bij mij kwamen ze ook binnen, creatief verpakt :)

Dank dank
 
Hier is die ook veilig aangekomen.
Dat betekend maar weer eens een kippie op een blikkie doen binnenkort.
 
Hier ook veilig aangekomen 2x de kippekop! Super! Structor, bedankt dat je dit allemaal geregeld hebt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan