BasBQ
Beef en Steak

Kip zonder kop / Ceramic Drunk Chicken Heads

Das snel geregeld, thx gerard :)
 
Als je het draadje van een Duits forum leest zou de oorspronkelijke producent de laatste stuks hebben verkocht.....zie met name het stukje tekst in het draadje wat op 9 febr 2103 door BBQ-queen is geschreven...
Citaat:
?????hm.... ich hasse, es zu sagen, aber das ist auf den letzten paar hundert Seiten bereits alles geschehen.... Hersteller himself hat uns die letzten vertickt und nun sind sie alle alle. Da hilft auch Amazon nicht mehr

Mogelijk is er alsnog een weg die naar resultaat leidt? ff afwachten, maar in ieder geval goed initiatief van Gerard  ;)

http://www.grillsportverein.de/forum/kleinanzeigen/porzellankoepfe-fuer-haehnchen-beer-can-chicken-150323-97.html
 
Lekker bezig mensen 8)
 
Ik ga voor een triootje, dat moet wel lukken met mijn 67cm :)
 
Staat wel leuk in de Q. ;D
 
T valt niet mee om ze te vinden :(
 
Gerard777 zei:
T valt niet mee om ze te vinden :(

Gerard, ik heb in het weekend ook letterlijk alles afgestroopt en ze ook niet kunnen vinden. De quote die ik heb geplaatst van het Duitse forum was hetgeen wat de deur dicht deed.
Die jongens hebben bij de fabrikant de laatste die geproduceerd waren opgekocht.
Dus, tenzij er een nieuwe serie wordt aangemaakt, zal het wel blijven bij een leuke wens die niet vervuld zal gaan worden. :(
 
Erg jammer :( maar iedereen bedankt voor de moeite :p
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke gadget voor BCC: Ceramic Drunk Chicken Heads.
Een aantal jaren geleden waren te koop o.a. via Amazon U.S.A., ze zijn daar niet meer beschikbaar en mogelijk nergens meer.
Wie weet heeft iemand een stel van deze "koppen" liggen en wil ze verkopen? (of weet alsnog een bron waar ze te koop zijn....)

ceramic-drunk-chicken-heads-1_zps2ecac155.jpg


ceramic-drunk-chicken-heads-4_zps7410092b.jpg


ceramic-drunk-chicken-heads-2_zps53cea9ea.jpg


ceramic-drunk-chicken-heads-3_zps7228c254.jpg


 
Ik had er eentje gevonden in USA (1 exemplaar, maar die kost US$30,- + US$31,55 verzendkosten!
Dan maar een kip zonder kop....
 
oeps....ik ben in herhaling gevallen  :(
 
Ik heb de onderwerpen even samengevoegd, dan houden we het een beetje overzichtelijk.
 
Ok, ik zat weer eens te googlen. En het lijkt er op dat ze weer leverbaar zijn, bij de originele leverancier (http://chicken-headz.com/shop). Ik heb even gecontrolleerd op het forum van onze Duitse collega's en die hebben al een inkoop actie afgerond.....

Ik heb nog steeds interesse, zijn er nog meer mensen die ze willen? O ja er is ook nog een andere uitbreiding een toilet =))

Bug-EyeChickenHead.jpg


MalibuChickenHead.jpg


FootballChickenHead.jpg


SouthwesternChickenHead.jpg


Beer-CanChickenThrone.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan