BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 9

Bedankt voor de update! Ik wacht rustig af.

Geniet in elk geval van het weer daar  B-)
 
Mevr. Nosmo zei:
Gratje zei:
Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.
Dus heel veel plezier zal er niet inzitten voor hem.

had ie maar een vak moeten leren  ;)
 
Zelf heb ik geen hekel aan mij werk en heb ik ook nog plezier...
Thuis vertellen we natuurlijk andere dingen; afzien, geen tijd voor mezelf.. ;)
 
Mevr. Nosmo zei:
Gratje zei:
Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.
Dus heel veel plezier zal er niet inzitten voor hem.
Zo bedoel ik het niet hoor. Plezier in de vorm van een ander land, andere cultuur, ervaringen opdoen. Ben ook voor mijn werk in het buitenland. Maar dat is toch "plezieriger" dan op de NL HQ.
 
Gratje zei:
Mevr. Nosmo zei:
Gratje zei:
Neem lekker de tijd. Veel plezier in saudi Arabi?.
Hij zit daar niet voor de lol, maar voor werk.
Dus heel veel plezier zal er niet inzitten voor hem.
Zo bedoel ik het niet hoor. Plezier in de vorm van een ander land, andere cultuur, ervaringen opdoen. Ben ook voor mijn werk in het buitenland. Maar dat is toch "plezieriger" dan op de NL HQ.

Piet zit meestal in " the middle of nowhere", dus meest van de tijd niet zo veel aan.
 
Ik was met mijn vrouw op doorreis (VAE naar Jordani?) door Saudi en hoe vreemd het ook klinkt wij hebben het echt prima naar de zin gehad, tuurlijk  doorreis is niet het zelfde als werken, heb ik ook gedaan ofshore, maar toch goed te toen :)
 
Bedankt Piet voor je mailtje. Ook deze keer ga je denk ik 12 personen zeer blij maken met wat bij ons binnenkort thuis geleverd gaat worden.
Ondanks het dalijk winter gaat worden blijf ik doorgaan met lekkere dingen uit de smoker te maken.
Bedankt alvast voor het maken van de HM.
Gr. Mike
 
Spannend
Mijn "oude" thermometer is tijdens het afgrillen van een stuk picanha helaas overleden dus komt precies op tijd  :D
 
YAR zei:
Ik was met mijn vrouw op doorreis (VAE naar Jordani?) door Saudi en hoe vreemd het ook klinkt wij hebben het echt prima naar de zin gehad, tuurlijk  doorreis is niet het zelfde als werken, heb ik ook gedaan ofshore, maar toch goed te toen :)

Ik heb geen vrouw gezien :-O

Alleen maar een paar hele grote pinquins op het vliegveld. B-)

 
Alle printjes zitten inmiddels in elkaar en ze doen het ook nog! =D>

Even kijken hoe druk het de komende dagen op het werk is maar ik denk dat ze woensdag verstuurd gaan worden.
 
Top Nosmo!

Ik wacht rustig af op mijn stoeltje bij de brievenbus  :blush:
 
Top Nosmo,

Hier staan de kolen klaar ! Nog even een klein stekkertje achterover drukken en een gaatje prikken in de Weber en we zijn klaar.

 
Lekker bezig.
Uiteindelijk voor "Snapshot for RPi3" met de interne WiFi kunnen gaan?
 
IMG_20161026_105326.jpg


Alles is vandaag verstuurd!    :D
 
Hahaha MrWolf.. hier nog iemand ongeduldig hoor, hopen dat Nosmo snel weer zin en tijd heeft om ronde 10 te starten, ondertussen de hele dag het forum refreshen om de nieuwe ronde maar niet te missen. ;)

Weet zeker dat Nosmo weer een aantal mensen erg blij heeft gemaakt deze ronde, keep up the good work!

Gr. Mike

 
Terug
Bovenaan Onderaan