BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 9

Was even benieuwd of er op 'korte' termijn weer een nieuwe ronde Heatermeters komt. Mocht dat zo zijn dan hou ik mezelf graag aanbevolen.
 
Ik heb me zojuist eens een beetje ingelezen en ik ben ook wel ge?nteresseerd om er ??ntje aan te schaffen. :D :D :D
Wel had ik nog een vraag of er ook een adapter is voor een Primo XL BBQ.
Ik zou graag een complete set met HM met thermokoppel, Fan, en probes willen bestellen.

Vol verwachting in afwachting op een snelle reactie van Piet
 
Hier nog een gegadigde. Wil er graag eentje kopen en hoop er dit keer wel tijdig bij te zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

 
Hier ook 1 ge?nteresseerde  :D
 
Het is nog niet duidelijk wanneer er weer een nieuwe ronde komt. Ik heb het erg druk op m'n werk en ik ben thuis ook nog met een verbouwing bezig die ook eens een keertje af moet.

Ik hoop in maart meer duidelijkheid te hebben. Vragen via de PB en reacties via dit draadje hebben weinig zin, zodra er weer een nieuwe ronde komt start ik een nieuw draadje en open ik een nieuwe intekenlijst.

Nog even geduld dus en hou het forum in de tussentijd vooral goed in de gaten. ;)
 
Nosmo zei:
Het is nog niet duidelijk wanneer er weer een nieuwe ronde komt. Ik heb het erg druk op m'n werk en ik ben thuis ook nog met een verbouwing bezig die ook eens een keertje af moet.

Ik hoop in maart meer duidelijkheid te hebben. Vragen via de PB en reacties via dit draadje hebben weinig zin, zodra er weer een nieuwe ronde komt start ik een nieuw draadje en open ik een nieuwe intekenlijst.

Nog even geduld dus en hou het forum in de tussentijd vooral goed in de gaten. ;)
Bedankt voor de update Piet, first things first en het thuisfront tevreden houden is het belangrijkst dus wachten we geduldig af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan