BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 11

Thanks voor de update, kan niet wachten 😁
Brisket ligt al in het winkelwagentje 😋
 
Haha NOOOITT!! Is er een mogelijkheid om een notificatie te krijgen als je een nieuwe batch gaat maken. Dit is de 3e keer dat ik er naast grijp.
Zo in een verbouwing kijk je niet elke week of er weer een nieuwe batch aan komt  :-/!

Ik hoop dat ik snel een keer op tijd ben :)!
 
Hey Nosmo, wilt het een beetje vlotten. - nog op schema voor uitlevering volgende week??
 
MarcoV zei:
Hey Nosmo, wilt het een beetje vlotte. - nog op schema voor uitlevering volgende week??

Nosmo zit op dit moment in het buitenland, dus gebeurt er niet zo veel.
Maar het gaat helemaal goed komen, nog even geduld.
 
MarcoV zei:
Hey Nosmo, wilt het een beetje vlotten. - nog op schema voor uitlevering volgende week??

Nosmo is inmiddels weer thuis en alle heatermeters zitten in elkaar. Ook zijn alle resterende onderdelen gearriveerd. Ik moet nu alleen nog de verloopsnoertjes voor de blowers in elkaar smurfen en een laatste QA test doen voordat ik de heatermeters kan gaan versturen.

Ik verwacht dat vandaag alles klaar is en dan gaan ze morgen op de post.
 
HM11-6.jpg


Klaar om te versturen! :D
 
Klaar voor verzending! :D

HM11-7.jpg


De bovenste drie zijn trouwens geen heatermeters maar losse blowers en probes die ik met deze batch heb mee besteld.  B-)

Morgen op de post en hopelijk zaterdag afgeleverd.
 
Sjoshke zei:
Tijd voor ronde 12?  ;-)

Is dat zo? Geen idee of er nog belangstelling is voor nog meer heatermeters. =))
 
Toppie, net op tijd voor een pp sessie :)

Nu maar hopen dat m'n heatermeter ronde 1 het nog doet en dat de fan defect is...

Anders graag ronde 12 idd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan