BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 11

Helaas Marco, je gaat op de reservelijst :(
[/quote]

:-O dat ging zeker snel... Ik hou moed ;-)
 
F*ck ik kijk 2 dagen hier niet op het forum en grijp nu er naast. Zet mij anders ook maar op de reserve lijst :)
 
Als het mogelijk is kan ik dan alleen een blower en een set van 4 probes bestellen waarvan 1 thermokoppel?? :D
Als dat mogelijk is dan heeeeel graag
 
Eas zei:
Als het mogelijk is kan ik dan alleen een blower en een set van 4 probes bestellen waarvan 1 thermokoppel?? :D
Als dat mogelijk is dan heeeeel graag

Geen probleem, ik zet je erbij.
 
Uit de start post;

Nosmo zei:
De mogelijke opties zijn;

- Optie 1: Standaard pre-build HM als complete set maar zonder probes of blower.

Optioneel zijn er probes, blowers en adapters voor de blowers bij te bestellen.

De prijzen zijn;

De eerste optie komt op ?124,-- of ?134,-- voor de TC versie, excl verzending.
Je krijgt dan een compleet gebouwde HM V5.0 in een 3D geprint kastje een 12V voeding en een interne wifi adapter.


Optioneel zijn;
? Een set met 2 probes voor. ?29,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Of een set met 4 probes voor. ?58,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Een Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,--  Deze fan past zonder adapter op een WSM.
? Een adapter voor de montage van de blower op een Kamado. ?4,70 Deze zijn in verschillen de maten te krijgen.
? Een adapter voor de montage van de blower op een UDS. ?20,50.

Wat is er niet duidelijk? ;)

Ik doe het op deze manier om iedereen de mogelijkheid te geven om de HM zoveel mogelijk aan te kunnen passen aan hun eigen situatie en wensen. Er zit ook niet zoveel marge op de opties dat het voor mij interessant is om extra korting te geven en pakketprijzen te gaan hanteren, waarschijnlijk blijft de prijs dan gelijk maar moeten de losse opties duurder worden, net zoals bij nieuwe auto's. Het lijkt me eerlijker om dat niet te doen en de prijzen transparant te houden.
 
Nosmo zei:
Uit de start post;

Nosmo zei:
De mogelijke opties zijn;

- Optie 1: Standaard pre-build HM als complete set maar zonder probes of blower.

Optioneel zijn er probes, blowers en adapters voor de blowers bij te bestellen.

De prijzen zijn;

De eerste optie komt op ?124,-- of ?134,-- voor de TC versie, excl verzending.
Je krijgt dan een compleet gebouwde HM V5.0 in een 3D geprint kastje een 12V voeding en een interne wifi adapter.


Optioneel zijn;
? Een set met 2 probes voor. ?29,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Of een set met 4 probes voor. ?58,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Een Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,--  Deze fan past zonder adapter op een WSM.
? Een adapter voor de montage van de blower op een Kamado. ?4,70 Deze zijn in verschillen de maten te krijgen.
? Een adapter voor de montage van de blower op een UDS. ?20,50.

Wat is er niet duidelijk? ;)

Je hebt gelijk. Type ik al wrijvend door mijn slaap ogen :p
 
Nosmo zei:
Eas zei:
Als het mogelijk is kan ik dan alleen een blower en een set van 4 probes bestellen waarvan 1 thermokoppel?? :D
Als dat mogelijk is dan heeeeel graag

Geen probleem, ik zet je erbij.



Thanks :)
 
Als het goed is heeft iedereen een PB van me gehad met een overzicht van de bestelling en de betalingsgegevens.

Lees het bericht even goed door en controleer aub of alles klopt. Het is nu nog mogelijk om aanpassingen te maken omdat er nog geen onderdelen besteld zijn, over een paar dagen is dat lastiger ;)
 
Je zou een notificatie kunnen krijgen, bij het starten van een nieuw topic in controllers. Dit kan je aanzetten, je krijgt vanzelf dan een mail: Kant en klare heatermeters ronde 12! Wanneer dat is...

Misschien een handige tip!

Grtz
 
Omdat ik de komende weken weer veel in het buitenland zit ben ik alvast maar wat gaan voorwerken;

HM11-2.jpg


De helft van de kastjes zijn ook al geprint. :D
 
Wil je mij op de lijst zetten voor :

1x Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,-
1x Kamado adapter (en dan de grootste)

 
Terug
Bovenaan Onderaan