BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 11

jjbakker zei:
Wil je mij op de lijst zetten voor :

1x Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,-
1x Kamado adapter (en dan de grootste)

Ik zet je op de lijst.
 
Mijn excuses, haal mij maar van de reserve lijst af want heb net een Grill Guru Large gekocht en moet even weer de pot aanvullen.
 
svda zei:
Mijn excuses, haal mij maar van de reserve lijst af want heb net een Grill Guru Large gekocht en moet even weer de pot aanvullen.
Zet mij dan maar op reserve. ;-)

Verstuurd vanaf mijn HTC One A9 met Tapatalk

 
Domp heeft besloten om toch maar van zijn heatermeter af te zien zodat er ??ntje vrij is gekomen voor iemand van de reservelijst. Dit gaat op volgorde dus MarcoV is nu aan zet.
 
Randy zei:
Lucky Marco!

Piet,

Is er al een verwachte lever datum?

Gr

Ik hoop aan het einde van de maand of anders de eerste week van juni
 
Nosmo zei:
Domp heeft besloten om toch maar van zijn heatermeter af te zien zodat er ??ntje vrij is gekomen voor iemand van de reservelijst. Dit gaat op volgorde dus MarcoV is nu aan zet.

Lucky me indeed 👍😋😁
 
Dikky zei:
Onder het mom van you never know, dibs op de vrijgekomen reserve plek.  ;)

Ik denk niet dat dat nog veel zin heeft, Marco heeft inmiddels de vrijgekomen plek geclaimd.
 
Korte update:

Alle onderdelen zijn besteld, het is nu ook niet meer mogelijk om nog wat te veranderen of toe te voegen.

Een groot gedeelte van de elektronische onderdelen had ik al van te voren besteld ivm met lange levertijden en het meeste hiervan is al binnen.
Aankomend weekend ga ik weer verder met de assemblage van de printjes.
 
De spanning neemt toe, al een BBQ Guru adapter gekocht voor de Weber. Nu nog even een verloopje bedenken.
 
RichardG zei:
De spanning neemt toe, al een BBQ Guru adapter gekocht voor de Weber. Nu nog even een verloopje bedenken.

die heb je niet nodig, voor zover ik weet zit er een klemveer op de blower, past ie zo op je weber
 
Het is voor op een Weber 57 Master Touch, wil de schuifjes ook nog kunnen gebruiken. Dus dacht een gat te boren en er een BBQ Guru adapter op te zetten en dan met een verloopje naar de Auber.

Ik dacht zelf dat de klemveren meer bedoeld waren voor andere situaties, zoals op een smoker of een Kamado (heb ook alvast een plaatje mee besteld voor een evt. toekomstige Primo). Zie ik dit verkeerd?
 
RichardG zei:
Het is voor op een Weber 57 Master Touch, wil de schuifjes ook nog kunnen gebruiken. Dus dacht een gat te boren en er een BBQ Guru adapter op te zetten en dan met een verloopje naar de Auber.

Ik dacht zelf dat de klemveren meer bedoeld waren voor andere situaties, zoals op een smoker of een Kamado (heb ook alvast een plaatje mee besteld voor een evt. toekomstige Primo). Zie ik dit verkeerd?

Je kan er ook nog over nadenken om een servo te gebruiken om de schuif van de Weber open te zetten. Voordeel hiervan is dat je geen gat hoeft te boren. Nadeel, je hoeft dus je Auber fan niet nette gebruiken. Zie een ander topic hier op het forum met meer info hierover. Ik ga het proberen met de Heatermeter en mijn Weber OTP57.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Even een korte update;

Alle printjes zijn klaar, alle kastjes zijn geprint en alle probes zijn binnen. Naar alle waarschijnlijkheid komt de rest begin volgende week binnen maar dan ben ik op klus. Ik verwacht dat ik het weekend van 27-28 mei de heatermeters ga uitleveren.

HM11-4.jpg


HM11-5.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan