BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 11

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Op veler verzoek start ik weer een nieuwe ronde heatermeters. Ronde 11 alweer!

Het wordt weer V5.0 net als de vorige keren.
Ik ga weer zoals vanouds complete heatermeters bouwen en ook weer zelfbouw pakketjes samenstellen.

De HM V5.0 heeft als optie om een thermokoppel te gebruiken als pit probe en er komen dus twee pit probe opties, met of zonder thermokoppel. De thermokoppel heeft als voordeel dat de maximale temperatuur hoger ligt (maximaal 500C) , de probes zijn wat robuster en eenvoudiger te verkrijgen.

Het was bij de eerste serie HM's eigenlijk niet de bedoeling dat er afwijkende bestellingen gedaan konden worden zoals HM's zonder raspberry PI of zonder probes. Omdat er toch een aantal aanvragen voor speciaaltjes kwamen heb ik dat wel gedaan, maar de hele administratie wordt daar erg lastig van en er gaat toch wel erg veel tijd zitten in het controleren en bestellen. Ik maak dus geen speciaaltjes meer!

De mogelijke opties zijn;

- Optie 1: Standaard pre-build HM als complete set maar zonder probes of blower.

Orange-1.jpg


5e_batch-4.jpg


HM11-1.jpg


HM11-3.jpg


- Optie 2: Voor de zelfbouwers, een bouwpakket met alle losse onderdelen die je nodig hebt om een HM V5 printje te bouwen en een kastje. Alle SMD onderdelen zitten al op de printjes, de rest van de onderdelen zijn los! Alle andere onderdelen zoals een RPI zul je zelf moeten regelen.

Batch10-1.jpg



Optioneel zijn er probes, blowers en adapters voor de blowers bij te bestellen.

De prijzen zijn;

De eerste optie komt op ?124,-- of ?134,-- voor de TC versie, excl verzending.
Je krijgt dan een compleet gebouwde HM V5.0 in een 3D geprint kastje een 12V voeding en een interne wifi adapter.

De tweede optie kost ?81,-- of ?91,-- voor de TC versie, excl verzending.
Hiervoor krijg je een HM SMD combi printje met alle SMD onderdelen voorgemonteerd, de losse elektronische onderdelen voor een HM V5 en een 3D geprint kastje.

De kastjes zijn te krijgen in de volgende kleuren; zwart, oranje, rood en blauw (alle kleuren behalve zwart zijn semi transparant).

Optioneel zijn;
? Een set met 2 probes voor. ?29,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Of een set met 4 probes voor. ?58,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Een Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,--  Deze fan past zonder adapter op een WSM.
? Een adapter voor de montage van de blower op een Kamado. ?4,70 Deze zijn in verschillen de maten te krijgen.
? Een adapter voor de montage van de blower op een UDS. ?20,50.


Ik ga maximaal 12 Heatermeters bouwen, dit is incl. de DIY kitjes. Inschrijven kan totdat de lijst vol is of tot en met maandag 8 mei 2017.

De lijst is vol en er staan inmiddels ook 2 man op de reservelijst, ik ga de inschrijving sluiten.

Bestellen kan alleen hier. Tegen het einde van de inschrijfperiode stuur ik per PB een bevestiging met de totaalprijs en de betalingsgegevens.

Het is ook mogelijk om ProbeWraps, losse blowers, food probes en thermokoppels te bestellen, dit kan totdat de inschrijving stopt en alleen via een PB.
 
Aanmeldingen Complete HM;

Domp
Repel101
Rockabillybobber
RichardG
Krizzziz
Randy
Sjans
Edwin 1965
Bobgraag
sjdehaan
Tinu$
Antwanberntssen
MarcoV

Reservelijst;
jjbakker
Sjoshke

 
Ja ik ben op tijd... Ik wil er graag eentje


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
En voor mij ook graag 1, formulier ingevuld, top!!!
 
Speciale dank gaat uit naar rockabillybobber voor het berichtje op de oude thread, anders was deze waarschijnlijk pas te laat door me ontdekt
 
WoW, ook een keer optijd! Ben helemaal verbaasd haha

@nosmo, ik heb de versie zonder TC genomen maar de proces die je erbij levert kan ik toch gewoon gebruiken als pit probe? Hoeft niet per se een Tc te zijn?
 
Antwan Berntsen wil er ook graag 1 Piet
 
zojuist ook het formuliertje ingevuld, hoop dat ik nog op tijd ben :)
 
MarcoV zei:
zojuist ook het formuliertje ingevuld, hoop dat ik nog op tijd ben :)

Helaas Marco, je gaat op de reservelijst :(
 
Alle 12 heatermeters zijn inmiddels uitverkocht, iedereen die nu nog reageert komt op de reservelijst.

Ik dacht dat de vorige twee rondes snel gingen maar dit is een absoluut record, 12 stuks binnen 3 uur verkocht.
Morgen in de loop van de dag krijgt iedereen een berichtje van me over de betaling en dan gaat de pret beginnen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan