BasBQ
Beef en Steak

Kamado.. Maar welke? BGE of Primo

Phew, denk al, zometeen moeten we met 3 man bemiddelen.... dat kost nog meer bier.... =))
 
Gaat wel gezellig worden dan. Toch een soort van mini-Genootschaps-meating dan. Komt mooi uit want die van twee weken terug heb ik helaas gemist ;)

Als er nog meer mensen willen komen, die moeten zich dan wel eerst ff in de discussie mengen :p
 
Maar dan is het op die meating wel verboden te discuseren hoor :p
 
Haha.....daarom is het ook een meating, dan heeft iedereen het te druk om lekkere hapjes te proeven ;) :p

Maar het gaat al een tijdje gierend off-topic geloof ik ben ik bang. Er is inmiddels voor een Primo gekozen en een hele mooie keuze lijkt mij :D
 
Dat zal dan de nieuwe tuin worden...
En omdat de eerste feestjes daar al gepland staan, gok ik dat het pas in september zou kunnen... misschien nog 1 zondag eind augustus vrij staan :p

Voordeel, daar staan dan naast die wga's ook de rest uit mijn signature gereed voor wat lekkers... en die koelkast vol bier en fris regel ik dan wel ;)
 
Ivo-tje zei:
Dat zal dan de nieuwe tuin worden...
En omdat de eerste feestjes daar al gepland staan, gok ik dat het pas in september zou kunnen... misschien nog 1 zondag eind augustus vrij staan :p

Voordeel, daar staan dan naast die wga's ook de rest uit mijn signature gereed voor wat lekkers... en die koelkast vol bier en fris regel ik dan wel ;)

Dat is mooi.

Maar ik ga even ingrijpen  en we gaan weer on-topic. ;)
 
Toeter zei:
Hahaha die had ik al ;) Ik ben er stiekem inderdaad al over uit, het wordt een Primo XL. Ik ga zaterdag hem in Hoofddorp bewonderen!

Daar ga je heel blij mee worden, alvast gefeliciteerd met deze fantastische machine.
Tipje, koop hem niet met het standaard nest, want die is bagger, maar dat zal Harm je ook wel zeggen.
 
DanBras zei:
Als er nog meer mensen willen komen, die moeten zich dan wel eerst ff in de discussie mengen :p

Ik ga me NIET in deze discussie mengen, mag ik nu ook komen?
=))
 
Ik zie nu pas wat mijn opmerking op de eerste bladzijde teweeg heeft gebracht.  :blush:

Sorry, ik bedoelde dan ook natuurlijk :

E?n ding is zeker voor mij, het is beter dan een Weber.  :-B
 
ReneR zei:
DanBras zei:
Als er nog meer mensen willen komen, die moeten zich dan wel eerst ff in de discussie mengen :p

Ik ga me NIET in deze discussie mengen, mag ik nu ook komen?
=))

Ik heb ook iets gezegd. :p Wanneer is die barbecue???
 
Mosseltje zei:
Ik zie nu pas wat mijn opmerking op de eerste bladzijde teweeg heeft gebracht.  :blush:
Niets van aantrekken!
Dat jouw opmerking de aanzet is geweest tussen een discussie tussen Dennis en mijzelf had je ook niet kunnen voorzien :D

Bij een volgende meating eten we er wel een paar sateh-tjes over ;)
 
Nou een lekker sateetje :D
 
Bidle zei:
Ben zeker van de partij enkel wil ik wel van te voren weten waarop de sateetjes klaar zijn gemaakt.

Mijn Primo uiteraard :)
 
DanBras zei:
Bij een volgende meating eten we er wel een paar sateh-tjes over ;)

noskos zei:
Nou een lekker sateetje :D

Ja jongens gaan we nu ook nog een een discussie houden over de schrijfvorm van een stukje vlees aan een stok ??  :p

On-topic:

Veel plezier met je Primo XL Toeter, ben nu al een beetje jaloers
 
Terug
Bovenaan Onderaan