Gisteren gingen we naar het steakhouse hier in de buurt waar wij in het verleden wel vaker zijn geweest. Gewaarschuwd door alle opmerkingen hier over de kwaliteit van menig restaurant ribbels wist ik zeker dat ik geen ribbels zou eten. Ook een steak o.i.d had niet echt mijn voorkeur. getriggerd als ik was om toch de smaak van de proffesional te proberen t.o.v. mijn eigen ribs wist ik het in ??n keer, ik neem een mixed grill, bestaande uit een stukje bief, kip, varkenshaas en sparerib. Standaard begeleid met aardappelsalade en coleslaw. Eigenlijk werd bij elk component wat ik had duidelijk, dat wat ik doe (op veel kleinere schaal uiteraard) misschien wel lekkerder is dan wat de menigte voorgeschoteld krijgt. Ook de coleslaw en de potatoe salad vallen in het niet als je de coleslaw van domi hebt gehad of de award winning salad van mike hebt mogen proeven.
Is hier sprake van misplaatste arrogantie? Mischien wel maar het feit blijft dat wij hier op prima niveau onze hobby beoefenen.
Dit wou ik toch graag even met jullie delen aangezien een steakhouse nog wel wat raakvlakken heeft met onze hobby (of misschien toch niet)

Is hier sprake van misplaatste arrogantie? Mischien wel maar het feit blijft dat wij hier op prima niveau onze hobby beoefenen.
Dit wou ik toch graag even met jullie delen aangezien een steakhouse nog wel wat raakvlakken heeft met onze hobby (of misschien toch niet)