BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd Mei 2020: "Bij de borrel"

Status
Niet open voor verdere reacties.
 
 
 
 
 
 

mrooding

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.152
Het onderwerp voor deze maand is: "Bij de borrel"

Gekozen door één van de 2 winnaars van afgelopen maand @smokey_jaap :

Nu de terrasjes nog dicht (of beperkt open) zijn moet je er in je achtertuin of op je balkon maar het beste van maken dacht ik :) Alcohol is geen vereiste ;)

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-05-2020 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- Één foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!

Heel veel succes!
 
Fijn onderwerp. Ik mag graag aan de borrel. En krijg daar dan ook altijd honger van. Dus dat moet wel goed gaan komen
 
mooi onderwerp @smokey_jaap (y)
Toevallig net een middagje borrelen met wat hapjes achter de rug. Had ik nu maar fotos genomen......
Maar ach, dan doen we het nog eens over
 
mooi onderwerp @smokey_jaap (y)
Toevallig net een middagje borrelen met wat hapjes achter de rug. Had ik nu maar fotos genomen......
Maar ach, dan doen we het nog eens over
Is geen straf toch zeker met dit weer niet !
 
Heel toevallig gister langs m’n Bierdealer geweest. Koelkast beetje aangevuld.

E3A7DDFC-4329-49EE-8BF4-E60035837C80.jpg


Maar zo als je ziet is er nog veel ruimte over. Dus moet nog eea bij gehaald worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan