BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd maart 2021 ‘lente-bbq / lentekriebels’.

mijn lente-gerechtje:

LENTE GERECHT 2021 (24).JPG


en hier zie je hoe en wat ik allemaal heb gemaakt:

 
Suoer gaaf dat rood eronder.. we zijn wel gestoord volk he die bbqers.....een bakje maken voor je vogels...zou het ook kunnen doen 😀 maar wel heerlijk zen zeker daarna en het ziet er lekker uit...
Sommige mensen kopen een houten hokje voor hun vogels en sommige mensen knutselen er 1 😂
 
Hartstikke gaaf om al die mooie plaatjes weer te zien. Bravo voor alle deelnemers!
Ik heb geen lentekriebels helaas. Geen inspiratie en niet de moed om naar buiten te gaan met die K#T wind!
Dus mijn lekkere lente tajine gaat gewoon op het fornuis straks, ze maken mij de pis niet lauw.
Maar ik geniet wel van jullie avonturen deze maand, dus nogmaals dank daarvoor!
 
Hartstikke gaaf om al die mooie plaatjes weer te zien. Bravo voor alle deelnemers!
Ik heb geen lentekriebels helaas. Geen inspiratie en niet de moed om naar buiten te gaan met die K#T wind!
Dus mijn lekkere lente tajine gaat gewoon op het fornuis straks, ze maken mij de pis niet lauw.
Maar ik geniet wel van jullie avonturen deze maand, dus nogmaals dank daarvoor!
Oh maar dan maken we kans! Even snel iets verzinnen nog! ;)
 
Wat een heerlijke plaatjes allemaal. Ik heb mij vandaag ook weer gewaagd aan de fotowedstrijd. En een heerlijk frisse BBQ Buddha Bowl gemaakt. Iets waar ik jaren geleden nooit aan gedacht zou hebben. Het draadje vind je hier -> BBQ Buddha Bowl.

7oC0ti9h.jpg


@Reem bedankt voor het onderwerp. We hebben er weer veel plezier aan gehad. En ook nog eens lekker gegeten :cool:
 
Ook ik doe weer een gooi naar de fel begeerde camera trofee.


IMG_4251.jpg
 

1617217222855.png
 
Ik ga toch last minute een inzending doen. Misschien niet de mooiste foto, maar mss toch de gun factor 😁 omdat ik inspiratie heb gegeven met diverse bereidingen deze maand. 🙈


B57A1E17-4DA6-47F4-9CF6-DB948F456F5B.jpeg


Draadje
 
Terug
Bovenaan Onderaan