BasBQ
Beef en Steak

Big brother, structor's UDS

Schuren, schuren, schuren...

Boor, boor, proefpassen en hoplidop het ziet er al een beetje af uit, nu op naar de winkel voor verf anders kan ik weer bij het begin van deze post beginnen...

20131201-_MG_0382.jpg
 
Oud Hollandse huisvlijt. Schiet al lekker op zo.
 
Dat begint al ergens op te lijken!
Niet TE mooi maken; het blijft een UDS...
 
Dat is een mooie druilerige zondagmiddag bezigheid geweest...
Is er ook hittebestendige blanke lak? Hij glimt zo mooi :D
 
Goed bezig.
 
And the saga continuous...

Het olievat is mooi zwart gespoten met kachelverf in een spuitbus, dat is niet gebeurd ;)

Daarna even een avondje zen in de weer met plakplastic met daarop een printje op papier geplakt. Daarna kopje koffie erbij en rustig snijden. Het papier kartelt een beetje maar het plastic is mooi strak gebleven.

20131207-_MG_0539.jpg


20131207-_MG_0541.jpg


Dan vervolgens weer opplakken en erachter komen dat de ribbels van de ton mijn plakwerk een beetje plagen  X(
Zo goed en zo kwaad er opgeplakt en de rest afgeplakt met vuilniszakken om overspray te voorkomen. Deze stap ben ik een beetje vergeten op de foto te zetten :blush: Maar goed na 1 laag verf kun je het plakplastic ook nog zien zitten (buitenrand, varkenskop, cirkel).

20131214-_MG_0559.jpg


Dan een paar laagjes verder en volledig gedroogd ziet het er zo uit

IMG_20131215_115231.jpg


En dan het spannende moment van het plastic er afhalen is het gelukt..... Nou nee niet helemaal op de een of ander manier is er toch veel overspray op de omgeving gekomen :( ik ben al dapper aan het poetsen geweest, maar het geheel heeft nu een beetje een witte waas... Daarnaast is er op sommige plekjes wat verf ondergekomen, maar dat is wel bij te werken. Ik ga na een paar dagen drogen nog wel een spuitbus met zwart er tegen aan gooien, ik wil het nu ook goed hebben. En o ja ik had de kop niet helemaal in het midden geplakt....

Toch ben ik wel tevreden met het eindresultaat....

IMG_20131215_121134.jpg


Eerst nog even verder uitharden en dan maar weer verder....

 
Hij is gaaf!!!!! :D
 
heel mooi gedaan :)
 
hij wordt echt leuk zo
 
Dat wordt een helemaal toppe UDS volgens mij. Mooi man. 
 
Nice!!
 
Erg leuk bedacht en gedaan.
 
Ik zie dat logo van t forum. Is dat ook digitaal te krijgen bv in eps. Zodat ik t kan laten drukken op sticker voor op de nieuwe smoker trailer
 
Hiep hiep hoera er zijn goodies binnengekomen voor mijn speeltje, ze moeten nog onder de kerstboom in een papiertje, maar hey...

Een vanity hendeltje voor op de UDS:
20131217-_MG_0574.jpg


En een roostertje:
20131217-_MG_0576.jpg
 
structor zei:
Toch ben ik wel tevreden met het eindresultaat....

IMG_20131215_121134.jpg

"Toch ben ik wel tevreden met het eindresultaat...."  =)) =)) =)) =))

Geschilderd door Stevie Wonder? >:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan