BasBQ
Beef en Steak

BBQ Pitmasters

Om maar weer eens on topic te gaan (dat zou Dennis gezegd kunnen hebben  :D )

Ik heb nu reeds 2 afleveringen van seizoen 3 gezien, en moet zeggen, dat ik die wel een stuk leuker vind om te zien, dan seizoen 2.
Seizoen 2 heb ik na 2 afleveringen niet meer gekeken volgens mij.

Valt wel op, dat je hier ook weer een aantal teams ziet, die ook in seizoen 2 actief waren.

Mac
 
Idd, 2 vond ik echt waardeloos. Maar 3 lijkt meer op een echte wedstrijd.
 
Tony's of Tonny's, het zijn in ieder geval brede uniforme ribs uit Duitsland. Stukken beter dan blauwe doos en met iets van 4,5 euro de kilo prima te doen. Maar ja, als ik dan die Amerikaanse ribben zie, zucht.
 
wanneer komt er een Nederlandse pitmasters? :p misschien iets voor 24 kitchen ofzo ;)
 
Had seizoen 3 gekregen van Nosmo toen we beide op klus waren in Canada.
Heeft niet heel erg lang geduurd voor ik het hele seizoen gezien had 8)
Vind het jammer dat het een kort seizoen is. Ga als ik terug ben maar eens speuren naar s1 en 2
Ondanks dat s2 dus schijnt tegen te vallen.
 
Nee, ik ken ze niet, misschien dat Jord ze kent die woont in Delft.

Maar we beginnen langzaam af te dwalen, misschien wordt het tijd voor een sparerib draadje? ;)
 
misschien wel een idee dat draadje ;)
 
Zat van de week se1e1 te kijken en wat ik echt super vond om te zien was dat myron mixon gewoonweg z'n briketten zeiknat maakt met aansteek vloeistof, iedereen m voor gek verklaart en hij nog grandchampion wordt ook....$10.000,-!!!!!!
 
hij mag dan wel een lul zijn, maar hij weet wat hij doet!
 
Er zit bij Myron een hele hoop image building en nep omheen.
 
Ik heb eens bij Franklin BBQ gegeten in Austin, Texas: die gozer weet echt wat ie doet, dat kan ik je garanderen  ;)
 
TheFoodSnobFrog zei:
Ik heb eens bij Franklin BBQ gegeten in Austin, Texas: die gozer weet echt wat ie doet, dat kan ik je garanderen  ;)

moest je ook uren in de rij staan? :p
 
Of course! Maar dat is wel een deel van de fun, onvergetelijk ervaring :)
 
@Food Snob, je bent vrij nieuw hier maar ??n van de credo's hier is: geen foto's, niet gebeurd ;)
 
Haha ok! "Pix or it didn't happen.."

Nu moet ik ze echt gaan zoeken  :(
 
HA!

The Queue!
OSLDBiz.jpg



The Reward!
otVwHFD.jpg


;D
 
Dat concept vsn in een rij staan voor je naar binnen mag, dat spreekt mij dus helemaal niet aan. Kun je niet reserveren of zo? Of is dit alleen bij BBQrestaurants zo?
Hier in Nederland ken ik eigenlijk maar 1 zaak waar je moet afwachten wanneer er plek is, tenzij je met 6 of 8 man komt. Helaas. Dan maar niet.
 
Dominique zei:
Dat concept vsn in een rij staan voor je naar binnen mag, dat spreekt mij dus helemaal niet aan. Kun je niet reserveren of zo? Of is dit alleen bij BBQrestaurants zo?
Hier in Nederland ken ik eigenlijk maar 1 zaak waar je moet afwachten wanneer er plek is, tenzij je met 6 of 8 man komt. Helaas. Dan maar niet.

Tsja, je kan vrienden maken in de rij... heb je genoeg tijd voor. Maar is het nu echt waard? zo ja, ga ik ook wel in de rij mocht ik ooit in de buurt zijn....
 
Terug
Bovenaan Onderaan