BasBQ
Beef en Steak

BBQ Pitmasters

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
En voor de liefhebbers, op 30 mei gaat er weer een nieuwe serie BBQ Pitmasters van start in de VS :D

Het staat nog niet aangekondigd op de site, daar staat nog de oude info. http://tlc.discovery.com/tv/bbq-pitmasters/
 
Tlc heb ik wel, die deelt met animal planet. Dus dan zou ik dit ook kunnen bekijken? Joep joep!
 
zal eens kijken of wij die hier ook hebben, is wel leuk om te zien
 
En als het nou niet op de Nederlandse TV te zien, dan hebben we altijd internet nog. ;)
 
zo is dat  :)
 
Ik wil niemand teleurstellen, maar dit is alleen in de VS, dus als je ze wilt hebben zul je in de dagen erna moeten speuren op het net of je ze tegenkomt.
 
nah, dat valt weer tegen  :(
 
Nou mooi dan, maar er is vast wel weer een enthousiasteling die dit gaat downloaden....
 
Natuurlijk :D
 
Heb ze gewoon gekocht via de Amerikaanse iTunes Store ;)
 
Ik zal ook weer eens kijken of het wat is.
Ik vond de opzet van het 2e seizoen minder leuk als het 1e.
Het 3e heb ik niet meer gezien volgens mij.

Mac
 
Het derde is meer zoals een echte wedstrijd gaat, maar dan wel aangepast voor TV. In ieder geval stukken beter dan seizoen 2.
 
Google eens op het aanmaken van een Amerikaanse iTunes account, zijn manieren genoeg voor ;)
 
Gegoogled maar wat een omslachtigheid, daar heb ik echt geen tijd en zin in. Dan maar niet simelegaal en dan maar via de digitale achterbuurt.
 
Zomaar ff nieuwschierig Dennis.
Wat kost dat nou, via iTunes zo'n aflevering binnenhengelen ?

Ik heb de afleveringen al wel (maar voor als ik mijn leven wil beteren  ;) )

@jord, zo'n account aanmaken valt wel mee hoor, je moet alleen wel een adres opgeven volgens mij (alweer heel lang geleden gedaan)
Heb naar een hotel in de USA gegoogled, en dat adres opgegeven.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan