BasBQ
Beef en Steak

BBQ Pitmasters

Haha, wat ben ik ook dom af en toe. Ik ben met een Amerikaanse getrouwd, de oplossing was heeeeel simpel: "schat, mag ik je creditcard?"

Seizoen kost zo"n 9 ? 13 dollar of twee dollar per aflevering. Ik Ben nu alle drie de seizoenen aan het downloaden.
 
Met binsearch heb je ze binnen 1 minuut gevonden en komen ze met een newsservertje zo binnen.
Er is niets illegaals aan, het uploaden mag eigenlijk niet.
 
Poetsertje, je hebt helemaal gelijk (pfff, ik ben zo slecht dus nog niet  :D )

@Jord
Prijs valt nog wel mee dan.
Creditcard hoeft niet pers? hoor, er is een omweg voor (om een account aan te maken)
Ik heb ook geen credit card aan mijn account gekoppeld zitten.
Ik gebruik alleen de iTunes tegoed kaarten.

Mac
 
Seizoen 3 was $10, en tot aflevering 4 stond er nog niets in de nieuwsgroepen, dus heb ik een seasonpass gekocht. Voor dat geld maakt het me niet uit, Heb wel weer een tooltje gehaald dat de DRM beveiliging er uit haalt, wil ze dan wel weer op al mijn dingen af kunnen spelen :D
 
Agh, voor nog geen twee euro per aflevering wil ik gewoon kwaliteit kopen. En die amerikaanse tegoed kaarten is mij teveel rompslomp. Die angst voor online gebruik van credit Cards heb ik niet en heb geen zin op wachten en extra kosten voor tussenhandelaren.
 
ik wil ze graag kostenloos beschikbaar stellen, maar de 3 seizoen zijn samen 65GB
Beetje lastig branden of versturen helaas
 
Seizoen twee is vermakelijk, maar een stuk slechter dan de rest ;)
 
Ja daar heb je gelijk in. Echter met dit fijne weer is het dan toch weer een schrale troost!!
 
Poetsertje zei:
ik wil ze graag kostenloos beschikbaar stellen, maar de 3 seizoen zijn samen 65GB
Beetje lastig branden of versturen helaas

Dat is bizar, ik heb ook alle drie de seizoenen op HD maar past prima op mijn iPad dus dat kan nooit zoveel gb zijn. Kwestie van converteren naar juiste filmformat met goede compressie.
 
Ja hoor, das absoluut waar.

Maar ik kijk ze nu full-hd, dat probeer ik zo veel mogelijk te doen.
Downloaden duurt tegenwoorden nog nauwelijks tijd met die high speed verbindingen
en mijn media player en TV zijn full hd.
En ik vind het verslavend mooie beeldjes zo haarscherp
 
Poetsertje: ook met conversie hou je HD resolutie, denk zelfs dat het retina scherm van de iPad drie over de resolutie van menig fullhd tv heen gaat. Maargoed, we dwalen af...

Man wat ben ik verslaafd aan deze serie, zou echt willen dat we in NL zo'n fanatiek wedstrijdcircuit hadden.

Denk alleen wel dat wij een berg minder suiker gebruiken, het zijn net vleeslolly's daar.
 
Sjee wat valt seizoen 2 tegen zeg, getver. Is eigenlijk een heel ander programma.

Door seizoen 1 staat er wel opeens "bbq cooking class" als search cookie bij Google ;-) valt mij wel op dat ze van suiker en honing houden daar....
 
Honing en suiker is zo 2009 ;)
 
Maar sjemig wat een glans krijgen ze op die ribben, lijken wel gelakt! En ik denk dat ik de volgende keer gewoon de iPad onder de neus van de slager duw met de mededeling te kijken naar de kwaliteit van het vlees! Zo moeilijk moet het toch niet zijn om ook zulke stukken te krijgen! Varken is varken, dit wordt werk aan de winkel!
 
Ik heb weer zo'n blauwe doos van de Makro en ze worden steeds zieliger, er passen er nu twee in zo'n plastic zakje en het zijn bijna allemaal shiners... Maar ze hebben nu ook brede ribs, dus die de volgende keer maar eens testen.
 
noskos zei:
Ik heb weer zo'n blauwe doos van de Makro en ze worden steeds zieliger, er passen er nu twee in zo'n plastic zakje en het zijn bijna allemaal shiners... Maar ze hebben nu ook brede ribs, dus die de volgende keer maar eens testen.

De ribs van de Makro lijken Inderdaad niet meer wat ze geweest zijn. Z?lfs mijn vrouw klaagt erover! Heb laatst de Hollandse varkensribs van B&S op (prijs Twitterprijsvraag) en die waren kwalitatief wel een stuk beter. Ook de Kalfsribben van de Makro zijn goed moet ik zeggen. Ik ga deze week toch met m'n buurman naar de Makro (ivm zijn knorretje) dan kijk ook eens voor de brede ribben :)
 
Ik heb zo'n doos Tony's gekregen van de makro om uit te proberen. Komend weekeind kan ik eindelijk onze nieuwe smoker ophalen dus lijkt mij leuk om die er maar op te gooien. Ben benieuwd
 
Tony's is dat een merk dat de Makro heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan