BasBQ
Beef en Steak

Zeebaars en pizza

 
 

nicky

Stoker
Berichten
409
Dit weekend twee avonden heerlijk van de bbq gegeten. Gisteravond voor het eerst zeebaars in zoutkorst. Het ziet er indrukwekkend uit maar is zeer eenvoudig en erg lekker. Helaas vergeten een foto te maken terwijl ze op de q lagen

pu5e6ybu.jpg


amyvetes.jpg


gyvasuzy.jpg


Vandaag lekker pizza. Pakje Koopmans deeg, zelfgemaakte tomatensaus, kaas, mozzarella, ham, salami, champignons en olijven: heerlijk

de9yvyvu.jpg


u3ybe9yq.jpg


6ebyme8y.jpg


 
Mooie gerechten zien er allebei goed uit , Ikzelf maak regelmatig Dorade in zoutkorstdeeg. mooie sappige vis krijg je hiervan. Ik neem dat jou resultaat hetzelfde was ?
 
Mooie gerechten zo en erg leuk om te maken B-)
 
Dat ziet er allebei heerlijk uit!
 
Heerlijke foto's!
 
Vis in zoutkorst: altijd lekker. Mooie flinke vissies!
En die pizza ziet er ook niet echt goor uit ;)
 
Ziet er goed uit. Mooie piza! Vis, vind de rest van huize Ener waarschijnlijk ook super.....
 
Lekker hoor! Ben dol op vis. En dankzij dit draadje weer ge?nspireerd. Thanks!
 
Ziet er allebei goed uit lekker die zeebaars maar die pizza doe ik het ook voor.
 
ziet er mooi uit, de dames hier thuis de vis en ik de pizza
 
Leo zei:
ziet er mooi uit, de dames hier thuis de vis en ik de pizza

Ik ben ook niet zo van de vis maar deze was echt heerlijk. Gewoon een x proberen! Aanrader!
 
Ziet er goed uit!
Ik leg altijd eerst de bodem op de hete steen en beleg deze daarna.
Neem aan dat je met het bakpapiertje de pizza op de steen trekt? Volgende keer maar eens proberen, scheelt een hoop haastwerk met beleggen.
 
Ceriel zei:
Ziet er goed uit!
Ik leg altijd eerst de bodem op de hete steen en beleg deze daarna.
Neem aan dat je met het bakpapiertje de pizza op de steen trekt? Volgende keer maar eens proberen, scheelt een hoop haastwerk met beleggen.

Ik begrijp niet goed wat je bedoeld? Ik maak de pizza's in de keuken helemaal klaar en schuif ze dan vanaf een snijplank op de steen.
 
nicky zei:
Ceriel zei:
Ziet er goed uit!
Ik leg altijd eerst de bodem op de hete steen en beleg deze daarna.
Neem aan dat je met het bakpapiertje de pizza op de steen trekt? Volgende keer maar eens proberen, scheelt een hoop haastwerk met beleggen.

Ik begrijp niet goed wat je bedoeld? Ik maak de pizza's in de keuken helemaal klaar en schuif ze dan vanaf een snijplank op de steen.

Dat heb ik in het begin ook geprobeerd, alleen zonder bakpapier met als resultaat dat de bodem direct aan de steen plakt... Nu haal ik de steen van de BBQ, laat de bodem erop vallen en beleg deze dan. Daarna de steen weer terug op de Q. Nogal een heisa met die hete steen.
Ik heb nog een restje deeg in de vriezer, dus zeer binnenkort jouw manier (of: DE manier) uitproberen!
 
Dat zijn mooie gerechten! Lekker. Vis in zoutkorst is hier ook favoriet maar maak je niet vaak, ben altijd bang dat na opening alles alleen maar naar zout smaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan