BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
En over welke tijden hebben we het? Ff kijken of het mij lukt te komen!
 
@boel, kan je nog een antwoord geven op bovenstaande.
 
maussie1982 zei:
@boel, kan je nog een antwoord geven op bovenstaande.

Tijden liggen nog niet helemaal vast, plan is in de tweede. Helft van de ochtend te beginnen, aansluitend willen we ook nog wat proeven dus het zal zeker eind van de middag zijn voordat we klaar zijn.

 
Grofweg zitten we dus tussen 00:00 en 23:59, zet dat in je agenda en je zit safe ;)
 
Ik doe mee, zet mij er maar bij op de lijst!
 
21sept, wat een top datum! Ben ik net terug van vakantie.. Zet mij maar op de lijst ajb
 
Ik ga jullie erbij zetten!
 
ik wil ook graag komen, heb een elektrische maler/vuller en een handvuller. tevens nog kruiden ( van Martijn )
 
Ik sta al op de lijst, maar ik ben nog 2 mensen aan het enthousiasmeren. Een Genootschap lid (nu met vakantie) en iemand hier uit de buurt, die ik lid wil laten worden.
Hoeveel man kunnen er maximaal aan deze workshop deelnemen?
 
 
Dick3G zei:
Ik sta al op de lijst, maar ik ben nog 2 mensen aan het enthousiasmeren. Een Genootschap lid (nu met vakantie) en iemand hier uit de buurt, die ik lid wil laten worden.
Hoeveel man kunnen er maximaal aan deze workshop deelnemen?

Maximum is nog niet bereikt :)
 
Rinkert is ook toegevoegd
 
Zou ook graag komen heb nog geen ervaring moet alleen nog kijken of mijn wederhelft vrij kan krijgen.
 
Heb net te horen gekregen dat mijn wederhelft niet hoeft te weken dus kan ik ook van de partij zijn.
Dus bij deze meld ik me aan :D
 
Hierbij meld ik me ook ff aan :)
wordt vast de Best worst workshop ever :p
cya'll there!
 
21 september zitten we helaas nog in de states!
 
Beste worstmakers??

Vanmorgen belde Martijn mij van Vuur en Rook dat er iets mis was.
Dit weekend was er een maatje van Dikkie bij Vuur en Rook geweest en die vertelde tegen Martijn dat hij zo?n zin had in de 21e. Op zich hartstikke leuk maarrrrrrr Martijn schrok een beetje van de ?21e?.

Door een foutje is er bij hem ergens onderweg een datum verwisseld en is de 14e op de kalender terecht gekomen ipv de 21e.  Op zich nog niet zo heel erg maar de 21e kan de workshop niet doorgaan en dat is wel ontzettend jammer.

Het spijt hem enorm (en mijzelf natuurlijk nog meer) maar helaas moeten we concluderen dat de 21e de workshop helaas niet door kan gaan. Omdat we beseffen dat er mensen zijn die afspraken hebben omgezet om bij de workshop aanwezig te kunnen zijn heeft Martijn toegezegd om dit goed te maken met degene die zich hadden opgegeven. Wat en hoe weten we nog niet helemaal maar daar komen we nog even op terug.

Omdat de workshop gewoon toch een keer door moet gaan, gaan we niet bij de pakken neerzitten maar gewoon een nieuwe datum plannen. We zitten te denken aan zaterdag 26 oktober.

Onze excuses voor dit alles, we hadden het graag gewoon door willen laten gaan maar zulke dingen gebeuren. De 26e oktober staat in het rood gemarkeerd op de kalender dus moet het deze keer goed gaan.

Laat even weten wie er wel en niet kan (ook mensen die nu wel kunnen zijn van harte welkom) dan gaan we weer plannen.

Ik ben zelf zondag ook op de meeting dus dan kunnen we het er nog wel over hebben.

Nogmaals onze excuses en ik hoop dat iedereen de 26e ook kan.

Jan-Teunis
 
structor zei:
O nee ik moet de 26 naar uhm uhm k3  :blush:

Hoe laat staat het in de agenda? Ik vrees dat ik de eerste Sjaak Afhaak moet zijn, tot mijn grote spijt....

waarschijnlijk in de ochtend om een uur of 10.....
 
He bah das vervelend zeg ik had mij hier enorm op verheugd.  Helaas moet ik de 26ste werken dus bij deze moet ik mij afmelden.  :(
Verder no hard feelings dit soort misverstanden kan gebeuren. Succes en veel plezier met elkaar :-c
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan