BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop 28 januari 2017 bij Vuur en Rook te Lunteren

Helaas ga ik het met de tijd niet redden. Misschien volgende keer dan maar :)
 
Nu mijn vrouw nog wijs maken dat je nog steeds niet kan pinnen bij Vuur & Rook en wie weet mag ik dan gewoon mijn bankpas mee....
 
Lowietje72 zei:
Nu mijn vrouw nog wijs maken dat je nog steeds niet kan pinnen bij Vuur & Rook en wie weet mag ik dan gewoon mijn bankpas mee....
Of je vrouw betrekken in je hobby, is mij ook gelukt... :D
 
Ceriel +1

Maar ze zei al op mijn vraag of ze mee wilde: Dat is jouw ding, dus nee.
 
Ik heb er wel zin in, misschien is er nog iemand regio Hasselt (Wellen) die interesse heeft ? word een goed gevulde dag  :D
 
Ik wil me ook graag aansluiten + mijn wederhelft!
Is een eindje rijden vanuit Oost-Vlaanderen maar dan maken we er maar een weekendje van  ;)
 
Klinkt goed, ik ga even kijken of ik ook kan...
 
maroc zei:
Lowietje72 zei:
Zet mij ook maar op de lijst!

Alweer.... :D

Ja, nu kom jij zeker niet? Zonder dollen, mijn vrouw wil graag een keer pat? maken maar hoeft niet de hele dag een workshop. Dat zou mijn ding zijn. Ik moet straks dus iemand die toch nooit naar mij luistert uit gaan leggen hoe je pat? maakt.
 
Lowietje72 zei:
maroc zei:
Lowietje72 zei:
Zet mij ook maar op de lijst!

Alweer.... :D

Ja, nu kom jij zeker niet? Zonder dollen, mijn vrouw wil graag een keer pat? maken maar hoeft niet de hele dag een workshop. Dat zou mijn ding zijn. Ik moet straks dus iemand die toch nooit naar mij luistert uit gaan leggen hoe je pat? maakt.

Ik kom inderdaad niet maar dat heeft absoluut niets met jou (of andere deelnemers) te maken. Sterker nog voor de gezelligheid zou ik het absoluut niet willen laten. ;)
 
Heb ruimte vrij in deagenda.. dus bij deze wil ik me ook aanmelden  :D
 
Is er al meer bekent over hoe en wat ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan