BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop 28 januari 2017 bij Vuur en Rook te Lunteren

Gaaf! Ik doe ook graag mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Ceriel zei:
avr zei:
Is er al meer bekent over hoe en wat ?
Zie beginpost, beginnen om 9 uur tot 16 uur.
Verdeeld over drie groepen: worst, rookworst en pat? maken
OK had ik gelezen, maar ik bedoel , zijn er voldoende aanmeldingen om door te gaan, en hoe gaat het met de betaling! Moet ik dat van te voren regelen of op de dag zelf?
 
Er is een minimale aantal deelnemers van 25 stuks.
Momenteel zitten we op 28.

Tenzij (later) anders wordt vermeld, wordt er op de dag zelf afgerekend bij Vuur & Rook.
Dit allemaal gaat natuurlijk op basis van vertrouwen, want als jij (lees de deelnemer) aangeeft dat je komt, dan lijkt het bij normaal, dat je dan ook je afspraak nakomt.
(Vergeet niet, dat er wel voor de hoeveelheid deelnemers voldoende vlees e.d. moet worden geregeld)

Mac

 
OK top, zie ik jullie daar!
 
Mac zei:
Er is een minimale aantal deelnemers van 25 stuks.
Momenteel zitten we op 28.

Tenzij (later) anders wordt vermeld, wordt er op de dag zelf afgerekend bij Vuur & Rook.
Dit allemaal gaat natuurlijk op basis van vertrouwen, want als jij (lees de deelnemer) aangeeft dat je komt, dan lijkt het bij normaal, dat je dan ook je afspraak nakomt.
(Vergeet niet, dat er wel voor de hoeveelheid deelnemers voldoende vlees e.d. moet worden geregeld)

Mac

Zijn er dan redenen te bedenken om niet te komen? :) ;-) Kijken er al een tijd naar uit! Wij hebben er zin in!!
 
Zijn er dan redenen te bedenken om niet te komen? :) ;-) Kijken er al een tijd naar uit! Wij hebben er zin in!!

Eigenlijk niet Woody, het is leuk, leerzaam, en zeker gezellig  :O), echter de praktijk wijst toch wel eens anders uit  ;)

Mac
 
Beginpost is aangepast met een aantal detail over komende zaterdag.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze dan gerust.

Mac
 
Dus er zijn gewoon nog 7 vrije plekkies?
Ik zeg grijp je kans!
 
" worstruimte is koel, maar niet koud".... Ik beweeg alleen bij 25+?, dus trek mijn thermo-ondergoed aan. Dat is eigenlijk het enige nadeel van al dat geknutsel. Het is altijd KOUD..... =))
 
Kom maar lekker dicht bij je dikke vrienden staan Domi!
 
Ik maak een lekkere brownie met caramelsaus en pecannoten voor bij de koffie voor alle worstelaars!
 
Terug
Bovenaan Onderaan