BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop 28 januari 2017 bij Vuur en Rook te Lunteren

Sander72 zei:
Kom maar lekker dicht bij je dikke vrienden staan Domi!

Ik heb alleen maar warme vrienden, ik ben een gezegende vrouw ;)
 
Ik ben tegenwoordig anti-cash, want het kost mij extra tijd om langs een geldautomaat te gaan en het kost de ondernemer tijd en geld om dit te verwerken.
Zelfs Martijn ;) heeft tegenwoordig een pin in de winkel. Ik neem aan dat er ook nog mensen zijn die als ze daar toch zijn nog wat aankopen doen, dus dan kunnen die incl. de kosten van workshop in de winkel afgerekend worden.
 
Beste organisatie, er zijn wat problemen met de gezondheid van mijn vader, dus ik moet mij helaas afmelden voor a.s. zaterdag. Gelukkig zie ik hierboven al een vervanger!
Marcel, ik had je via messenger ook een PB'tje gestuurd met uitleg.
Sorry mensen, ik had jullie graag allemaal gezien zaterdag, maar het zal waarschijnlijk een volgende keer worden. 't is even niet anders.

Groetjes en veel plezier zaterdag,
Jeroen
 
El Fumarole zei:
Beste organisatie, er zijn wat problemen met de gezondheid van mijn vader, dus ik moet mij helaas afmelden voor a.s. zaterdag. Gelukkig zie ik hierboven al een vervanger!
Marcel, ik had je via messenger ook een PB'tje gestuurd met uitleg.
Sorry mensen, ik had jullie graag allemaal gezien zaterdag, maar het zal waarschijnlijk een volgende keer worden. 't is even niet anders.

Groetjes en veel plezier zaterdag,
Jeroen

Succes met paps, ik mis je nu al ( vooral omdat ik nu om 7 uur bij Sander moet zijn) maar soms gaan andere zaken voor.
 
Sander72 zei:
Ik maak een lekkere brownie met caramelsaus en pecannoten voor bij de koffie voor alle worstelaars!

Zal ik je ophalen. Mag jij rijden, kan ik eten
 
Ik maak een lekkere brownie met caramelsaus en pecannoten voor bij de koffie voor alle worstelaars!
Brownies van de barbecue  :-O dat meen je niet 
(Schijnt erg lekker te zijn heb ik gehoord gozert :x  :x  :x )

Mac
 
Lowietje72 zei:
Sander72 zei:
Ik maak een lekkere brownie met caramelsaus en pecannoten voor bij de koffie voor alle worstelaars!

Zal ik je ophalen. Mag jij rijden, kan ik eten

Nou... we waren net iets aan het bedenken dus... Jeroen en ik zouden samen rijden, maar dat gaat niet door.
Nu kan ik samen met Domi rijden... maar als Purmerend -> Leiderdorp -> Leidschendam -> Lunteren ook een optie is?
Kunnen we samen de benzinekosten delen! Of was het een geintje?
 
Mac zei:
Ik maak een lekkere brownie met caramelsaus en pecannoten voor bij de koffie voor alle worstelaars!
Brownies van de barbecue  :-O dat meen je niet 
(Schijnt erg lekker te zijn heb ik gehoord gozert :x  :x  :x )

Voor het gemak even uit de oven deze keer, maar daarom niet minder lekker hoop ik!
 
Voor het gemak even uit de oven deze keer, maar daarom niet minder lekker hoop ik!
Zolang ze maar uit jouw hand komen gozert, dan eet ik allesssss  >:D< (oke.......................bijna alles)

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan