BasBQ
Beef en Steak

Welkoop 25% korting

MB2020

Vuurmaker
Berichten
90
Vanmorgen 2 zakken gehaald.

8kg standaard houtskool(acacia). 9 euro
E214C2E3-0CA4-4CA8-881B-D3356562477D.jpeg

10kg quebracho 13 euro
608C4B96-243A-4F31-B16F-B9F4C2E9EB00.jpeg
 
Ben geen doorgewinterde kamado veteraan maar tot nu toe bevalt de quebracho mij ook prima.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ik heb de vorige kortingsronde een zak Que Bracho en een zak Marabu gekocht.

Zijn beide erg fijn.
De marabu knettert wel redelijk. Ik ervaar dit niet echt als een probleem
 
Knettert alleen bij mij als de klep wat langer open staat. Niet met klep dicht.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
same here, Marabu knettert alleen met de klep open. (maar ook niet altijd, eigenlijk meer als de temperatuur zo rond de 200 graden is)
 
Wat zijn de bevindingen tot op heden, nog steeds allemaal goed?

Mijn kolen zijn op en op dit moment is het 20% korting.
 
Wat zijn de bevindingen tot op heden, nog steeds allemaal goed?

Mijn kolen zijn op en op dit moment is het 20% korting.
Quebracho hoor je wel eens wat klachten over een teerlucht.
Ben er zelf nog niet helemaal uit maar gebruik de laatste tijd de Marabu en dat bevalt prima voor L&S.
Voor het grillen met de klep open wil hij nog eens knetteren.
 
Net even een paar zakken gehaald. Ik betast altijd ff de zakken. Acacia viel mij een beetje tegen dus maar 1 zak gehaald gelukkig maar de stukken zijn wel erg klein. De stukken van marabu zijn beter dus daar heb ik er een aantal van gehaald
 
Ik heb me tot deze laten verleiden...

De € 15,- per 10 kg is een hele nette prijs maar vindt de Marabu ( van de welkoop?) te veel knetteren.
Ben benieuwd wat deze doen.

1639401490218.png
 
4 zakken kokosbriketten á €47.95 besteld. Ze worden gratis thuisbezorgd. Een mooie aanbieding.
 
4 zakken kokosbriketten á €47.95 besteld. Ze worden gratis thuisbezorgd. Een mooie aanbieding.

Ook zojuist besteld. Bedankt voor de tip. Mooie aanbieding
 
Ook maar
Ook zojuist besteld. Bedankt voor de tip. Mooie aanbieding

En voila, hier ook maar 2 zakken besteld voor de WSM en ook maar een zal marabu voor de kamado. 😅
 
Ik heb me tot deze laten verleiden...

De € 15,- per 10 kg is een hele nette prijs maar vindt de Marabu ( van de welkoop?) te veel knetteren.
Ben benieuwd wat deze doen.

Bekijk bijlage 32064
Heb hier goede ervaring mee. Knettert zo goed als niet. Ga nu de welkoop variant maar eens testen. Prijs is namelijk we erg interessant.
 
Heb hier goede ervaring mee. Knettert zo goed als niet. Ga nu de welkoop variant maar eens testen. Prijs is namelijk we erg interessant.
Eerste zakken waren prima. Iets meer vonken bij high &fast maar de laatste restjes was het "dekking zoeken".....
 
Terug
Bovenaan Onderaan