BasBQ
Beef en Steak

Welk aluminium folie en waar?

Nosmo zei:
Mocht de Lidl nou niks meer hebben dan kun je altijd nog naar de Redfox BBQ superstore in Drunen. Daar ligt naar verluid nog een mega voorraad aluminiumfolie opgeslagen. ;)

hahahaha, ben de berichten aan het bijwerken en kom dit bericht tegen!
Ik glimlach inwendig en denk het mijne ervan  :D :D
Ik heb Lidl nog gevraagd of ik wellicht nog wat in consignatie kan bewaren hier  ;)
 
Dominique zou je nu een mafketel noemen. ;)
 
Nosmo zei:
Dominique zou je nu een mafketel noemen. ;)

Daar heb ik blijkbaar tegenwoordig personeel voor, dat scheelt mij weer typen! Whoehaaaa! Goed gedaan Piet!
 
Dominique zei:
Nosmo zei:
Dominique zou je nu een mafketel noemen. ;)

Daar heb ik blijkbaar tegenwoordig personeel voor, dat scheelt mij weer typen! Whoehaaaa! Goed gedaan Piet!
Toch mooi dat een harde kern van dit forum grotendeels op 1 lijn zit!  ;)
 
Mede met dank aan RedFox is het bij ons in het dorp al uitverkocht en weten ze niet meer wanneer de voorraad bijgevuld wordt  :'(
 
Net toevallig bij de Lidl geweest bij ons in het dorp
Liggen er nog 2 rollen achter een doos  ;D ;D  :p :p
 
Iemand bekend met de 0.45 bij 200 meter rollen van de Makro (Horeca select)?
En is dat wat?



De lidl heeft vast niets op dit moment ben ik bang...
 
Op zich is dat wel wat ThrowonD, echter voor het mooie vind ik het persoonlijk te dun. (iets van 11my)
Mijn Makro rol is bijna op, en ben op zoek naar een dikker alternatief. (iets meer al? Lidl) 18my
Nu vouw ik het meestal dubbel  als ik b.v. de spareribs inpak.

Heb wel wat gevonden op aluminiumfolie.nl, maar vind het altijd nog prijzig.

Mac
 
Heb net een rol binnengekregen van aluminiumfolie.nl, wou het eens proberen. Wel prijzig maar erg mooi en dik folie. Ze hebben veel keuze in de afmetingen en dikte en leveren snel.
 
Heb je niemand in de buurt die met je wil delen? Dat scheelt dan weer.
 
Misschien inderdaad een idee...

Maar Frits woont in de buurt, die zal vast wel weten wie er nog meer in de buurt wonen...
Misschien is er al iets van "samen voordelig inkopen"... regio members...?
 
En anders moet je even wachten tot de Lidl weer in BBQsferen komt, en gelijk de winkelvoorraad opkopen, net als Geert ( RedFox).... Moet je er alleen wel zijn voordat hij er is =))
 
Dominique zei:
En anders moet je even wachten tot de Lidl weer in BBQsferen komt, en gelijk de winkelvoorraad opkopen, net als Geert ( RedFox).... Moet je er alleen wel zijn voordat hij er is =))
Ik moet nu ook ff hard lachen =))
 
RedFox zei:
Dominique zei:
En anders moet je even wachten tot de Lidl weer in BBQsferen komt, en gelijk de winkelvoorraad opkopen, net als Geert ( RedFox).... Moet je er alleen wel zijn voordat hij er is =))
Ik moet nu ook ff hard lachen =))
Geintje Geert, ik kon het niet laten.... ;)
 
Dominique zei:
RedFox zei:
Dominique zei:
En anders moet je even wachten tot de Lidl weer in BBQsferen komt, en gelijk de winkelvoorraad opkopen, net als Geert ( RedFox).... Moet je er alleen wel zijn voordat hij er is =))
Ik moet nu ook ff hard lachen =))
Geintje Geert, ik kon het niet laten.... ;)
Snap ik!  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan