BasBQ
Beef en Steak

Welk aluminium folie en waar?

 
 
 

Ener

Pitmaster
Berichten
510
Ik vind de alu folie van de supermarkt nogal dun en smal. Wat voor folie wordt hier gebruikt en waar wordt het gekocht?
 
Lidl heeft dikkebrede folie.(BBQ folie)
Is alleen te krijgen in de zomer maanden.
 
Jazeker...Lidl.....prachtig materiaal, dikke kwaliteit en niets te duur.
 
Mike + 1
 
zoals iedereen hierboven, de folie van de Lidl moet je hebben
 
Ik heb macro merk. Lekker breed en 100 meter op een rol
 
Mocht de Lidl nou niks meer hebben dan kun je altijd nog naar de Redfox BBQ superstore in Drunen. Daar ligt naar verluid nog een mega voorraad aluminiumfolie opgeslagen. ;)
 
LOL :D ;D :p
 
Nosmo zei:
Mocht de Lidl nou niks meer hebben dan kun je altijd nog naar de Redfox BBQ superstore in Drunen. Daar ligt naar verluid nog een mega voorraad aluminiumfolie opgeslagen. ;)

Heeft hij ook een webshop? :p
 
had er al iemand Lidle gezegd?
 
Bij de Lidl dus?  8)
 
Of de Amerikaanse Winkel in Antwerpen, maar dat is ver en duurder ;) ;) Dus Lidl :D

BTW Makro is ook prima maar dat moet je wel dubbel doen.
 
BTW Makro is ook prima maar dat moet je wel dubbel doen.
Dat doe ik nu idd ook, maar ben toch op zoek naar een grote rol met dikker materiaal, iemand een goed adresje (anders dan Aluminiumfolie.nl)
Ik zoek iets van 200 ? 300m (minimaal 18my) 40 ? 45 breed

Mac
 
Laatste keer bij de lidl gehaald, maar zag dat er bij de sligro ook grote rollen liggen.  Denk dat ik die van het weekend een meeneem.
 
Die bij de Sligro zijn ik dacht 12my (idem als Makro), alleen heb je bij de Sligro meer keuzes in breedte uitvoeringen.

Mac
 
Sligro heeft naast de normale wel alufolie met de opdruk 'Extra Zware Kwaliteit' maar er staat geen dikte op vermeld en deze is er alleen in 30cm breed
 
uhmmmm Versalert Woerden.
Dik alu folie 60 cm breed, heb er nog een rol van liggen. Fijn spul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan