BasBQ
Beef en Steak

Wedstrijd Pulled Pork

Je kunt injecteren als je knorretje nog in het plastic zit ;)
 
noskos zei:
Je kunt injecteren als je knorretje nog in het plastic zit ;)

Ok nu voel ik me echt dom,zo simpel maar echt niet in me opgekomen  :-O

Thank u o great master.
 
Bedankt voor het delen. Morgen is het mijn beurt om mijn eerste PP te maken. Vandaag heb ik ge?njecteerd en de rub opgedaan. Ingepakt en de koelkast in. Nog een vraagje over deze rub. Ik vond dat er veel zwarte peper inzat. 1/4 cup. Is dat niet veel?
 
lollie-be zei:
Bedankt voor het delen. Morgen is het mijn beurt om mijn eerste PP te maken. Vandaag heb ik ge?njecteerd en de rub opgedaan. Ingepakt en de koelkast in. Nog een vraagje over deze rub. Ik vond dat er veel zwarte peper inzat. 1/4 cup. Is dat niet veel?

mag ie gewoon hebben hoor  ;)
 
Ok. Vandaag ook de bbqsaus gemaakt. Vond die ook nogal pittig :) ik heb te laat gezien dat ik die een week eerder moest maken.
 
lollie-be zei:
Ok. Vandaag ook de bbqsaus gemaakt. Vond die ook nogal pittig :) ik heb te laat gezien dat ik die een week eerder moest maken.
Heb je wel de Chili-poeder mix gebruikt ipv pure chili?
 
Het is een mengeling van cayenne, peper, komijn, oregano, knoflook, kruidnagel
 
Leden, is het eindresultaat een beetje te bewaren en op te warmen? tips?
Wij zijn met zn 4-en en 3 kilo knorrie gaat er niet helemaal in........

En om nu altijd de hele buurt en familie hier over de vloer te hebben  :D :D

PS Noskos ziet er top uit ff spuitje halen en dan zal ik me er ook eens aan wagen
 
Na het pullen kun je het portioneren en invriezen. (Eindsaus kan er dus doorheen, lees: volledig eindproduct)

Bij opwarmen en de PP in waterdichte zakjes kan dat in water dat net van de kook is, ongeveer 10 minuutjes.
Je kan het ook in een pannetje warmmaken met een klein beetje appelsap of met cola. (Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het nooit met cola heb gedaan, maar anderen er enthousiast over zijn en ik dit spoedig ook ga testen)
Have fun!
 
SilverFox zei:
Na het pullen kun je het portioneren en invriezen. (Eindsaus kan er dus doorheen, lees: volledig eindproduct)

Bij opwarmen en de PP in waterdichte zakjes kan dat in water dat net van de kook is, ongeveer 10 minuutjes.
Je kan het ook in een pannetje warmmaken met een klein beetje appelsap of met cola. (Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het nooit met cola heb gedaan, maar anderen er enthousiast over zijn en ik dit spoedig ook ga testen)
Have fun!



SilverFox   

+1
Werkt prima.

Waarom zou je cola gebruiken en hoe warm je dan op?
Weet jij dat wellicht?

Ik probeer graag div. manieren van opwarmen.

grts,  Hans.
 
Hans zei:
Waarom zou je cola gebruiken en hoe warm je dan op?
Weet jij dat wellicht?

Ik probeer graag div. manieren van opwarmen.

grts,  Hans.

Gewoon je PP in een pan ( ik gebruik koekenpan) , scheutje cola erbij, doorroeren en zachtjes verwarmen. Ik doe er wel een deksel op, je wil de boel verwarmen, niet bakken. Gebruik geen light versie, buiten dat dat gewoon goor is ( genuanceerd als ik altijd ben) schijnen de zoetmakers daarin ook niet gezond te zijn bij verwarming. Hetzelfde kun je doen met appelsap.
 
O.K.

Dank je wel voor de uitleg. :) !
 
Thanx ga ik testen!!
 
Jorre zei:
Leden, is het eindresultaat een beetje te bewaren en op te warmen? tips?
Wij zijn met zn 4-en en 3 kilo knorrie gaat er niet helemaal in........

En om nu altijd de hele buurt en familie hier over de vloer te hebben  :D :D
Naast vacumeren en invriezen kan je het natuurlijk ook in een hoop andere dingen verwerken; kroketten, bitterballen, bapao's, loempia's, nasi, ...... The sky is the limit  :D
 
Allemaal h??l erg lekker  =)) !
 
Ik vraag me af wat het gemiddeld gewicht is van dit genootschap, want lekker eten kunnen we wel!!!!!!

;)
 
Lekker hoeft niet v??l te zijn!

Waar ging het ook al weer over?
O ja opwarmen van P.P.
 
Bedankt voor de uitleg en dit heerlijke recept.

Afgelopen zaterdag voor het eerst pulled pork gemaakt en het beviel me uitstekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan