Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en voor 1,5? per kilo begrijp ik niet zo goed waaromBig-T zei:de underdog blijkt toch de flamy te zijn
Mr_Nas zei:Wat kosten ze in NL dan? Heb ze gisteren tijdens weekendje weg voor 14,80 bij de Colruyt gehaald.
ChrisMaes zei:Ik ben een Flamy-gebruiker, is hier in Vlaanderen enorm goed aan te raken (in het "seizoen" in Colruyt) en in de winter in AVEVE en ben er tevreden van.
Enige nadeel is dat ze enorm stinken bij het aansteken
Tja, hier zijn dan weer geen dammers of ecobrasa te krijgen...noskos zei:Omdat ze dat in Belgi? kosten, maar niet hier in NL
Ze zijn inderdaad opnieuw beschikbaar maar het speciaal tarief heb ik nog niet gezienRedFox zei:En bij 3 pakken van 10 kilo was vorig jaar speciaal tarief! Nu ook weer?
Frits zei:Geert bij de Colruyt hebben ze meestal een speciaal tarief als je meerdere dozen koopt. Nu kost een doos 15,99? als je er nu drie koopt kosten ze 14,39? per stuk.
De nieuwe folder is geloof ik geldig vanaf 25 april, het zou mij niet verbazen als ze dan in de aanbieding zijn en dus nog goedkoper.
Btw zag dat ze ook nieuwe kokosbrikketen hadden verpakt per negen kilo. Vlug even testen denk ik.
Wat die korting betreft heb je inderdaad gelijk, maar het is niet zoals in Makro (Belgi?) dat je een kaart nodig hebt om binnen te mogenFrits zei:Maar ze hebben een 'extra korting' kaart daarbij wordt de korting gelijk verrekend.