BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

ok dan kan je voor een nerd aardig uit de voeten met een afkortzaag zo te zien ,maar neem aan dat je hulp heb (vader)
met deze mooie zware balken .

wel makkelijk zo,n vader met goed gereedschap word een mooi plekje straks waar je veel plezier aan ga beleven
ik neem aan dat je er ook een zitje of iets dergelijks in ga maken .

wel makkelijk dat muurtje rondom waar je het frame op kunt vast zetten,
word de voorkant niet wat slap zo met de drie schoortjes ik neem aan dat daar een dakgoot aan komt te hangen
wat voor dak ga je erop maken ik heb dit gedaan met alu dakpanplaten licht en erg makkelijk te verwerken  .

 
Mooi project. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Waar ga je het dak mee bekleden?
 
Ik heb vroeger in de bouw gewerkt  ;) En ik ben hem samen met mijn pa aan het bouwen indd.

Aan de linkerkant komt een zithoek met een houtkachel, rechts wil ik iets van een buitenkeuken gaan maken :)
De voorkant is echt sterk nu, de rechterkant zit ook vast aan de garage en die 3 schoren doen echt veel.
Aan de voorkant komt geen goot, achter alleen boven de deur. Achter loopt het zo van het dak of het gemeente plantsoen in. Voor is maar een heel klein dakje.
Ik ga voor het dak op dit frame eerst mes en groef planken doen en daar komen shingles bovenop.
 
ok toch wat bouwervaring dus  ;)
het is een mooi project ik ga je verder volgen als je foto,s plaats het begin is in ieder geval super

succes ermee verder maar dat gaat zeker goed komen
 
Mooi project, ziet er gasf uit! Maar hoe ga je dat doen met het dak rechtsachter, bij die deur naast de poort zeg maar. Lijkt wel of de deur dan vastloopt onder het dak.
 
Mooi plekkie weer!
 
dat gaat een heel mooi stekkie worden
 
Die deur rechts naast de poort past er precies onderdoor :) Heeft 1 cm ruimte, dat zie je alleen op deze foto's slecht door het perspectief.
 
Nou, het heeft even geduurd, maar hij is klaar  :D
Ben behoorlijk tevreden over het resultaat.
26482892780_0dfd75bc12_z.jpg

26482892540_7478817036_z.jpg

26688968441_ec01ce3354_z.jpg

26755877305_eed10f365e_z.jpg


Nu nog een buitenkeuken voor aan de rechterkant, maar moet eerst een aantal klussen in huis afmaken, anders gaat de directrice thuis zeuren  ;)
 
Je kan ook niet alles hebben. =)) =)) =)) !
 
Netjes geworden zo hoor.
En tja, als de directrices kwaad worden heb je pas echt de rapen gaar  ;) ;) dus gauw de binnenklussen uitvoeren en dan weer verder bouwen. En vooral de foto's niet vergeten van het resultaat h?.
 
Vorige week mijn bbq regenproof gemaakt voor een feestje vorig weekend
Laat het nu toch nog geen druppel geregend hebben zeker
3c51bd080fb3cb7b6b8cc9e683577167.jpg
5374cffd24f60aaf8a1b7d1898f9048b.jpg

Er is nog ruimte voor afwerking maar droog kunnen werken was prioriteit 1

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
 
Kijk, dat wordt een mooi stekje
 
Goed bedacht en gemaakt. Tijdens een regenbui droog kunnen bbq-en is echt h??l fijn
 
Ik ben er bijna......dak er nog op, beitsen en elektra erin......

a3640cfc21cfc1427423d0126bf34ee5.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan