BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Nog even geen foto. Zit (weer) op mijn werk. Dus dat gaat daar nog even niet lukken.

Maar heb een overkapping aan de achterzijde van mijn woning van 550x400. Daaronder staat in de zomer de Weber. In de winter gaat die schoongemaakt keurig de garage in en staat ie droog. Tenzij we een winterbbq-tje doen  B-)
 
Hierbij mijn bbq plaats.

Van buiten :




En vanuit waar ik dan normaal sta ! Komen nog verandazeilen in zodat je meer uit de wind staat.



Zo dus :

 
Mooi uitzicht!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Echtgeweldig om al die "stekkies" te zien!
Helaas woon ik 2e en 3e verdieping in Amsterdam dus een BBQ stekkie met tuin zal hier niet gaan.....
 
Hoe kan ik de foto's plaatsen. De knop onder de vette B werkt niet :)
 
f9b6670008b8e6cd1c9e48bd784cbad8.jpg
3b98552645cd927cb4a8c67ff801cca7.jpg
 
fons zei:
Echtgeweldig om al die "stekkies" te zien!
Helaas woon ik 2e en 3e verdieping in Amsterdam dus een BBQ stekkie met tuin zal hier niet gaan.....

Je kan een beetje zand laten komen om je tuin wat op te hogen.....  dan kun je ook een grilldome/mancave maken.
 
Dit is mijn plekkie. Dakterras in Amsterdam.



En op dit Dakterras woont:  :)

 
En op dit Dakterras woont:  :)


Mooie plek om te wonen. :D !
 
Dank Hans! Het bevalt ons er ook erg goed! :)
 
Eindelijk mijn bbq overkapping klaar. Happy!

overkapping_zpspytvduet.jpg
 
Thanks en top een verplaatsbare overkapping!
 
hier is mijn Q-cave. De offset smoker wordt dit jaar nog vervangen door een UDS. Als ik die ga maken zal ik wel een bouw verslag maken.

Van de bouw zelf heb ik helaas geen foto's. Enkel eentje nadat de gas grill geplaatst was.

H27BMok.jpg


overzicht van mijn stekkie

Jg2Hgpy.jpg


YRfVNyp.jpg



2b2Rr9c.jpg
 
Netjes,  ik denk alleen dat je offset niet zo blij is met het bericht dat hij wordt vervangen:

uHphWkV.png
 
Hahaha dat was me nog niet eens op gevallen. Ach ja als hij niet zo'n zin in briketten/hout/kolen had dan hoefde ik hem ook niet te vervangen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan