BasBQ
Beef en Steak

Vieze smaak door Black ranch houtskool.

Binnenkort bestel ik de primo houtskool eens om te proberen :)
 
Black Ranch is juist mijn favoriete houtskool...
Heb al flink wat kilo's weggestookt de afgelopen 2,5 jaar.
Omdat het op een gegeven moment slecht leverbaar was kregen we BGE houtskool in plaats van BR, maar dat is niet mijn kool.
Zitten regelmatig pluizige stukken in de zak, veel klein gruis en weinig grote stukken.
Daarnaast stook je zo'n zak BGE houtskool zo weg, het is op voor je het aangestoken hebt (nouja.... bijna dan ;)
Dus net weer 3 zakken besteld voor deze zomer...

En de sterke smaak, vind ik zelf wel meevallen, gebruik er soms zelfs nog rookhout bij.

Zo zie je maar, niets zo persoonlijk als wat je fijn vind werken en lekker vind smaken :)
 
Het verbaast me dat er geen consensus lijkt te zijn. Waar de overgrote meerderheid het er over eens was/is dat Ecobrasa de beste briketten levert, daar is er zo te lezen geen eenduidig antwoord mbt houtskool. Ik ga maar eens wat dingen uitproberen. Al kwam ik er zojuist bij het googlen al achter dat BGE verkocht wordt voor dezelfde of hogere prijs dan BR, maar met slechts 10 ipv 15 kg. Dat zijn toch ook details :)
 
Nosmo zei:
Vuur en rook verkoopt ook dammers, en die versturen het gewoon.
Tevens gaat Jan Dammers binnenkort stoppen met leveren aan de particuliere gebruiker, dus is afhalen ook geen optie meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan