BasBQ
Beef en Steak

VANDAAG bij Ibood!

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product_specs/44081/Solis_vacuummachine__perfect_voor_het_bewaren_of_marineren_van_eten/

Solis vacu?mmachine ? perfect voor het bewaren of marineren van eten
Vandaag voor het eerst bij iBOOD, de Solis vacu?mmachine. Wat kun je ermee? Iets vacu?m verpakken. Waarom zou je dat doen? Omdat het dan langer meegaat of omdat het dan beter marineert! Maar nu weer even serieus, in restaurants wordt al jarenlang gebruik gemaakt van de vacu?m techniek. Vlees wordt geportioneerd en soms met marinade in een vacu?mzakje gedaan om zo langer houdbaar te zijn, makkelijker in bereiding te zijn en heerlijk van smaak te zijn. Het principe is vrij simpel, de lucht wordt door de machine uit de zak gezogen waardoor deze onder een druk van -0,8 bar komt te staan. Vervolgens wordt de zak volledig gesealed met een extra dikke sealnaad van 2,5mm. Heb je nou producten die delicaat of drukgevoelig zijn en niet onder de maximale druk bewaard kunnen worden, stel dan de druk in of kies voor de speciale functie voor dit soort producten. Het allermooiste is misschien wel het volgende. Je hoeft niet alles in zakjes te bewaren. Je kunt met het slangetje aan het apparaat gemakkelijk bakjes helemaal vacu?m trekken. Ideaal dus voor iedereen die graag zijn zaakjes goed op orde heeft en de kwaliteit van zijn etenswaren op het hoogste niveau houdt. Dat is eigenlijk iedereen toch!?
Merk: Solis
Type: Easy Vac Pro Type 569
Behoud de goede smaak van vers eten met deze machine
Twee verschillende standen voor droge of vochtige levensmiddelen
Speciale functie voor delicate of drukgevoelige voedingsmiddelen
Instelling voor handmatig of automatisch vacumeren
Supersterke vacu?mpomp (tot -0,8 bar)
Voor vershoudfolie en vershoudzakken met een breedte van maximaal 30 cm
Extra dikke sealnaad van 2,5mm
Super compact
Vermogen: 120 Watt
Inclusief starterset: 10 vacu?mzakken van 22 x 30 cm, 8 vacu?mzakken van 28 x 40 cm en 1 vacu?mslang
Gewicht: 1,45 kg
Afmetingen (b x h x d): 37?14,4?7,4 cm
Garantie 2 jaar


iemand ervaring hiermee?
 
Nee geen ervaring Tom. Solis is wel het merk wat Marmelot.nl levert en waar mijn Vacu?m zakken vandaan komen en daar ben ik zeer tevreden over.
Voor zestig euro zou ik het doen.
 
Camiel zei:
Deze hebben wij nu ongeveer een jaar en zijn er blij mee. Compact, goedkoop, prima in gebruik.

Heb ik me de hele dag kunnen inhouden en dan kom je met deze verkooppraatjes.... buy now... dat wordt weer een gevalletje achteraf om vergeving vragen  :-/
 
uipko zei:
Camiel zei:
Deze hebben wij nu ongeveer een jaar en zijn er blij mee. Compact, goedkoop, prima in gebruik.

Heb ik me de hele dag kunnen inhouden en dan kom je met deze verkooppraatjes.... buy now... dat wordt weer een gevalletje achteraf om vergeving vragen  :-/

haha ik heb laatst buddha to buddha oorbellen voor mijn eega gekocht. krijg je opeens veel meer ruimte ;)
 
Ik heb de RVS uitvoering. Geen ervaring met een foodsaver, dus ik kan niet vergelijken.
Vandaag nog 2,5kg kippedijen, 2 geportioneerde zalmzijdes, 2 stukken kabeljauw en een gerubte onderrib gevacuumeerd, zonder problemen.
Ik gebruik zowel zakken als rollen. Ook de moist- en gentle stand zijn handig.
Kortom: BUY NOW... :D
 
Ceriel zei:
Ik heb de RVS uitvoering. Geen ervaring met een foodsaver, dus ik kan niet vergelijken.
Vandaag nog 2,5kg kippedijen, 2 geportioneerde zalmzijdes, 2 stukken kabeljauw en een gerubte onderrib gevacuumeerd, zonder problemen.
Ik gebruik zowel zakken als rollen. Ook de moist- en gentle stand zijn handig.
Kortom: BUY NOW... :D

Wat voor formaat rollen/zakken gebruik je zo al? Voor een goed(koop) (web)adresje hou ik mij ook aanbevolen.
 
uipko zei:
Ceriel zei:
Ik heb de RVS uitvoering. Geen ervaring met een foodsaver, dus ik kan niet vergelijken.
Vandaag nog 2,5kg kippedijen, 2 geportioneerde zalmzijdes, 2 stukken kabeljauw en een gerubte onderrib gevacuumeerd, zonder problemen.
Ik gebruik zowel zakken als rollen. Ook de moist- en gentle stand zijn handig.
Kortom: BUY NOW... :D

Wat voor formaat rollen/zakken gebruik je zo al? Voor een goed(koop) (web)adresje hou ik mij ook aanbevolen.
Pas besteld bij marmelot.nl: zakken 20x30 en de standaard rollen
 
Ceriel zei:
uipko zei:
Wat voor formaat rollen/zakken gebruik je zo al? Voor een goed(koop) (web)adresje hou ik mij ook aanbevolen.
Pas besteld bij marmelot.nl: zakken 20x30 en de standaard rollen

Welk type heb je dan en hoe vergelijken ze t.o.v. de Solis zakken? Als ik het goed begrepen heb zijn de Solis zakken geschikt voor koken, zijn ze dan vergelijkbaar met de kookzakken van marmalot?
 
Oeps, lees hem wat laat.... het is volgens mij precies dezelfde als ik heb. Ben er zelf in elk geval erg blij mee...

Dus voor de mensen die gekocht hebben: Veel plezier er mee!
 
Heren bedankt! Vandaag binnen gekomen, foto volgt op  "Mijn laatste aanwinst" draadje als photobucket het weer doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan