BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone 2013 Foto's en zo...

Snoeischaar? Kiptip?? :D Ik word nieuwsgierig!! ;)

Mooie reportages hoor, gaaf om te zien! Was ook graag even langs gekomen om de sfeer te proeven, maar nog maar net uit de kraamtijd liggen de prioriteiten toch nog ergens anders ;)
Wie is jullie vierde teamlid trouwens, Gerard? Voor mij geen bekend gezicht in elk geval :)
 
Hier een leuke video impressie van de Tony Stone. Ook de BBQ Genootschap teams zie je voorbij flitsen :)

http://youtu.be/B83NbQLCaYY
 
Ik en mijn neefje waren ook langs gegaan en het was even zoeken geblazen omdat het nogal een groot terrein was, we kwamen eerst voorbij 1 of andere viering( kerk dienst leek het wel) en we keken elkaar aan en zeiden nee volgens mij zitten we verkeerd ???, gelukkig wist een voorbijganger ons te melden welke kant we in moesten dus uiteindelijk aangekomen.
Het was voor ons echt leuke ervaring om dit eens allemaal mee te maken en veel te zien en ook te proeven en natuurlijk om mensen van het forum te ontmoeten zoals Dennis/Leo/Frtits/Dominique/Mike/gerard etc etc( te veel om op te noemen), we hebben vooral rondgehangen bij de sea side smookers al hebben we paar keer een rondje gedaan.



img0013qg.jpg


De beste Spare ribs, wij hadden verschillende ribs kunnen proeven maar echt deze stalen er gewoon boven uit, de smaak sensatie was geweldig en de jury vond dat ook  ;)

img0015gh.jpg


img0016oz.jpg



img0017bm.jpg


We hadden ook nog varkenshaas kunnen proeven bij de Daltons en echt dat is een vermelding waard, was geweldig kwa smaak

img0024eo.jpg




img0021uk.jpg


Verder had ik nog andere foto's van andere teams/gerechtjes maar helaas doet mijn neefje's zijn iphone moeilijk en kan ik ze op geen enkele manier plaatsen, wat we beiden ook top vonden was een stoofpotje wat we hadden geproefd.
Helaas ben ik de naam kwijt waar het precies was maar dat stoofpotje stond al minimaal 24 uur op en echt man man geweldige smaak.
Ook willen we alle teams nog feliciteren al ben ik al weer kwijt wie allemaal wie was haha, we hebben zo veel mensen ontmoet/gesproken.
De broer van Gerard daar hebben we ook nog een tijdje mee gepraat, was ook gezellig, eigenlijk waren we het er beiden over eens dat het leek alsof het 1 grote familie was hoe iedereen met elkaar om ging en ook al ben je van buiten af je werd zo opgenomen in de groep, was erg mooi om te zien. De belangstelling van het publiek was in mijn ogen ook best wel groot, dat is denk ik een goed teken.

Last but not least, Leo dank voor de brandblusser ;) !
 
Ik heb wat gemist zie en lees ik.  :-\ Volgende keer beter.
De felicitaties aan alle bbbq-teams met hun behaalde prijzen.
 
Het was echt een top weekend!

Hier een paar van de foto's die wij tijdens deze mooie dagen hebben gemaakt.
Ze niet allemaal en staan ongesorteerd door elkaar.

Onze resultaten KCBS
    Overall                                              16de
    Beef Brisket                                      4de
    Pork                                                  13de
    Chicken                                            21ste
    Pork Ribs                                          27ste
Onze resultaten in de extra categorie?n
    Steak & Burgers                                6de
    Potatosalad & Bakes Beans                17de

Op onze eigen site staan nog meer foto's : http://www.derokenderegahs.nl/category/blog/

TonyStone2013-35.jpg


TonyStone2013-32.jpg


TonyStone2013-7.jpg


TonyStone2013-1.jpg


TonyStone2013-4.jpg


TonyStone2013-10.jpg


TonyStone2013-20.jpg


TonyStone2013-21.jpg


TonyStone2013-34.jpg


TonyStone2013-37.jpg


TonyStone2013-12.jpg


TonyStone2013-9.jpg


TonyStone2013-19.jpg


TonyStone2013-41.jpg


TonyStone2013-6.jpg



Nu op naar Q on the Canal volgende week ;D
 
Mooi foto's Daan, en super prestatie van de Regahs!
 
Dank voor het delen van de link Daan!
 
Alle Genootschap teams in het "linker rijtje". Razend knap hoor
 
Bert +1 !
 
mooie foto's en een prima prestatie.

hier een kleine indruk van mij:











































































 
Man, man, wat super resultaten zijn er toch behaald. Nogmaals gefeliciteerd !
 
Dit is een erg mooie aanvulling op de foto's die we al hebben zien voorbij komen! Toppie Leo!
 
@ Leo,

Zonder die koffie ???????? : ::)
 
Lijkt me een leuke ervaring. Zou graag eens een team willen opzetten. Maar ja eerst leren. Heb gelukkig al wat heerlijke dingetjes kunnen maken dankzij dit forum.
Chapeau voor alle deelnemers.

Vraagje nog, wie is wie op deze foto?

vy6y2eza.jpg

 
meest Links Leo, daarnaast Dennis (Noskos), in het midden Dominique, dan Mike van R, en helemaal Rechts Frits  :)
 
Hier ook even mijn foto's. Deel 1:

ts2013-1.jpg


ts2013-2.jpg


ts2013-3.jpg


ts2013-4.jpg


ts2013-5.jpg


ts2013-6.jpg


ts2013-7.jpg


ts2013-8.jpg


ts2013-9.jpg


ts2013-10.jpg


ts2013-11.jpg


ts2013-12.jpg


ts2013-13.jpg


ts2013-14.jpg


ts2013-15.jpg
 
En deel 2:

ts2013-16.jpg


ts2013-17.jpg


ts2013-18.jpg


ts2013-19.jpg


ts2013-20.jpg


ts2013-21.jpg


ts2013-22.jpg


ts2013-23.jpg


ts2013-24.jpg


ts2013-25.jpg


ts2013-26.jpg


ts2013-27.jpg


ts2013-28.jpg


ts2013-29.jpg


ts2013-30.jpg
 
@Bert, we hebben met de Genootschap teams onderling overlegd over de gerechten en dat heeft zo te zien zijn vruchten afgeworpen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan