BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone 2013 Foto's en zo...

Hey......de clamshell met kip herken ik :)
Tenzij er meer teams 9 stukken kip ingeleverd hebben, dan hebben wij deze op onze jurytafel gehad. Werkelijk geen idee meer hoe we deze beoordeeld hebben.
 
"The proud from the homeland" Zeewolde
probbqshop BBQteam


Ook de kip



Die durft er straks bijna niet in te bijten ;D

Daar wordt je toch blij van :)

Effe proeve


Pulled pork







Zo die kan naar de jury.




Met passen en meten wordt aardig wat tijd versleten.


Er is een goed chirurg aan verloren gegaan.

 
Zoooo, Bert wat een keurige reportage van de teams.

En mannen en dame: Top prestatie bij de Ribs
Ben nog wel even benieuwd naar alle teams en hun prestaties.
 
Bert, wat een ge wel di ge reportage! Echt super! ( lang bezig geweest met photoshop ;) )
 
Dominique zei:
Bert, wat een ge wel di ge reportage! Echt super! ( lang bezig geweest met photoshop ;) )

Nee, valt mee. Je plakt er best aardig op. :)
 
Mooie foto's van iedereen!

Ik kan je zeggen dat we (de Sea Side Smokers) heel trost zijn met de behaalde resultaten. Ook de vijfde plaats bij de bonen en aardappelsalade is iets waar we best wel trots op zijn.

En als beheerder van het forum ben ik onwijs trots op de goede prestaties van onze mede forum teams!! Goed gedaan mannen! Toch erg goede resultaten van alle forumteams en niet hele uiteenlopende resultaten.

Wij hebben heel veel laten liggen bij de Pork, maar ik denk dat we daar heel erg van hebben geleerd. Brisket waren we erg blij verrast mee. Nu we weten dat we hem ook goed kunnen maken wordt het tijd om met de smaak te gaan spelen ;)

Al met al een hele leerzame, leuke en vooral erg gezellige TS waar ik zeker met heel veel plezier aan terug zal denken.

Foto's volgen morgen, daar heb ik nu geen zin meer in ;)
 
Ik spring nu weer ff in en ben blij verrast met de behaalde resultaten...WOW erg goed gedaan iedereen. Bert bedankt voor de aanvullende info en foto's !
 
Allemaal van harte met het behaalde resultaat , ik heb genoten die dag dat ik er was.
 
Iedereen van harte gefeliciteerd! Gisteren van een aantal teams kunnen proeven en dat was erg lekker. Nu weten we tenminste hoe e.e.a. zou moeten smaken! ;).

Nb leuk om een aantal van jullie ontmoet te hebben!
 
Iedereen van harte gefeliciteerd, jullie hadden gisteren volgens mij ook best lekker weer.
Als ik al die gerechten op de foto's zie heb ik best nog wel wat te leren.
 
riona zei:
Allemaal van harte met het behaalde resultaat , ik heb genoten die dag dat ik er was.
Jammer dat je niet even bent komen buurten Ron, of heb ik je gemist?
 
Iedereen bedankt voor de mooie foto's, heb er zelf niet ??n gemaakt  :-[

Ook ik ben vreselijk trots op onze resultaten maar ook die van andere teams van het genootschap!

Helemaal top!!
 
Wauw toffe reportage Bert!!! Echt mooie foto's!!!!

De goede resultaten zijn behaald doordat de bereidheid elkaar te helpen hoog aanwezig was. Open en eerlijk; geen geheimen voor elkaar. Vooral de ervaring die de seasidesmokers hebben en die ook delen is hierbij van grote waarde geweest.
 
Goeie foto's Bert, alleen nou weet ik nog meer wat ik gemist heb het afgelopen weekend. :(

 
Gerard777 zei:
Wauw toffe reportage Bert!!! Echt mooie foto's!!!!

De goede resultaten zijn behaald doordat de bereidheid elkaar te helpen hoog aanwezig was. Open en eerlijk; geen geheimen voor elkaar. Vooral de ervaring die de seasidesmokers hebben en die ook delen is hierbij van grote waarde geweest.

En jij nog bedankt voor je tip van de snoeischaar!
 
En zonder jouw tip hadden we nu nog bezig geweest met de kip ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan