BasBQ
Beef en Steak

Tony Stone 2013 Foto's en zo...

Mike v R zei:
En hier een foto van het Sea Side Smokers team.

1ste plaats ribs.

jevu2e6y.jpg

SUPER GEDAAN! Congratulations!!
 
Beste Sea Side Smokers,

Van harte met de eerste plaats in de competitie.
En juist daarom neem ik jullie gerechten en advies serieus ;) :p :p
Je wordt niet voor niets eerste, toch!!??
Dame en heren, nogmaals een dikke proficiat ;D
 
congrats aan alle prijswinnaars!
 
Rokende R?g?hs en Sea Side Smokers, gefeliciteerd met jullie prijzen! Een hele mooie prestatie, aangezien er maar liefst 33 teams om de prijzen streden.
 
Probbqshop van Gerard heeft het ook uitstekend gedaan.
 
Gefeliciteerd met dit succes beide teams!  :)
Top prestatie!!
 
Gefeliciteerd aan de prijswinnaars. Jammer genoeg niet de prijswinnende ribs geproefd, maar wel de brisket van de rokende reg?hs.
Hij was prachtig en heel smakkelijk.
 
Mike v R zei:
Probbqshop van Gerard heeft het ook uitstekend gedaan.
Je hebt helemaal gelijk en vergeet ik helemaal :)
Bij deze ook felicitaties aan ProBBQShop!
 
Gefeliciteerd aan alle prijswinnaars. Zelf toch maar een keer een dergelijk evenement gaan bezoeken ::)
 
Wij hebben een top weekend gehad! Super gezellig en het resultaat was ook super gaaf!

5e plaats voor de brisket en 10e overall :)

3ED44B41-940C-496E-91D9-BE8AC9E05168-2485-000002133BA48A86.jpg


1F519827-9B5B-4BD3-A4EC-7293F2CEA7D8-2485-00000213274A5A13.jpg


Rokende regahs gefeliciteerd met de 4e prijs voor brisket en seasidesmokers petje af voor de 1e plaats op ribs!!!

Iedereen die langs geweest is bedankt voor de support en sorry als we te druk waren voor een praatje ;)
 
jij met je team ook gefeliciteerd Gerard, en de Rokende R?g?hs ook van harte, toch drie topteams van het genootschap  :)
 
Vandaag een lange ochtend doorgebracht op de Tony Stone.
Veel indrukken opgedaan maar ik zal me beperken tot de teams van Het Barbecue Genootschap.

Allereerst het meest relaxte team De Rokende R?g?hs

Ik was al een uur op het terrein en iedereen was in de weer. Maar dit team had alles onder controle en sliep dus lekker uit.
Totaal geen stress waargenomen bij de leden.







De brisket


Captains die hun zaakjes op de rit hebben. ;)
 
leuke foto's Bert
 
mooie reportage Bert!
Morgenochtend rijden we weer naar huis en morgenmiddag hier ook weer de WSM aan....ribbels...yes! (en MOINK balls by the way)
 
Erg mooie foto's en felicitaties voor alle knappe prestaties!

Het enige wat me verbaast is dat ik overal vesten en jassen zie. Hier nabij EHV zijn we vandaag bijna weggebrand in de tuin, de kinderen speelden in korte broek en hemd. Was het weer daar zoveel anders?
 
Het volgende team
De Sea Side Smokers

In dit team zie je direct de rolverdeling. Een captain met duidelijk wat haantjes gedrag en een niet te volgzame jonge dame.


Maar ook hier wordt serieus gewerkt.


Heb je ooit iemand met zoveel liefde een krop sla zien strelen.

Let op de laarsjes van Dominique. De enige op de Tony Stone die op hoge hakken haar taken uitvoert. Wat een "stijlicoon" ;)

De kippendijen




Hier gaat het om. Dit gaat naar de jury.


Het snijden van de ribs
Let op de captain. Die heeft allang in de gaten "dit zit goed". Straks even verbaasd kijken als we winnen.





Burned ends die waren lekker :)






Daarom is die jury cursus zo populair. Die krijgen het lekkerste voorgeschoteld.

 
Terug
Bovenaan Onderaan