BasBQ
Beef en Steak

Terugblik op een mooi BBQ weekend met een aantal klassiekers!

 
 
 
 

RedFox

Gerijpt
Berichten
3.160
Afgelopen lang weekend was natuurlijk voor velen weer h?t moment om de Q weer eens aan te steken.
Hier bij huize RedFox stond een heel BBQ orkest te spelen alsof het een lieve lust was.
Het varieerde van Baby Back Ribs tot zalm op plank, van Spiff's burger to MOINK balls, van gevulde kastanje champignons tot Texas sausage met cheddar en japale?o.
De foto's zijn een willekeurige bloemlezing en een mix van low and slow en high en fast.
Bedankt voor het kijken!






















 
Heel mooi en lekker weekend gehad :) !
Lusten we allemaal.
 
Heerlijk weekend gehad zo te zien !
 
Ja, was een prachtig en heerlijk weekend inderdaad en met voldoening gekookt hier! :D
 
Zieter er uit als een top weekend Geert!
 
ik denk zomaar dat jij het helemaal naar je zin hebt gehad, ziet er heerlijk uit allemaal
 
Lekker!
 
Ziet er allemaal weer super uit Geert.
Zal iedereen goed gesmaakt hebben  :D
 
Geweldig orkest zeg, kaartjes voor de volgende voorstelling? :p Wat had je als vulling in de champignons zitten? Heb je receptje/ingredienten voor me, zag er namelijk erg lekker uit. Thx
 
Prachtige plaatjes! Lekker hoor B-)
 
KamadoNovice zei:
Geweldig orkest zeg, kaartjes voor de volgende voorstelling? :p Wat had je als vulling in de champignons zitten? Heb je receptje/ingredienten voor me, zag er namelijk erg lekker uit. Thx
Hier is de link naar het bericht met de receptuur, met dank aan mijn BBQ vriend Boldeagle (Mike) voor deze klassieker..........http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=2656.0
 
Zalig feestje zo Geert, bedankt voor de leuke foto's, nu heb ik trek!
 
RedFox zei:
Afgelopen lang weekend was natuurlijk voor velen weer h?t moment om de Q weer eens aan te steken.
Hier bij huize RedFox stond een heel BBQ orkest te spelen alsof het een lieve lust was.
Het varieerde van Baby Back Ribs tot zalm op plank, van Spiff's burger to MOINK balls, van gevulde kastanje champignons tot Texas sausage met cheddar en japale?o.
De foto's zijn een willekeurige bloemlezing en een mix van low and slow en high en fast.
Bedankt voor het kijken!






















HERSTELACTIE GESTART!!
Als test voor het bewerken van de berichten na het ge-emmer met Photobucket heb ik een redelijk recent bericht bij de kop gepakt en hersteld.
Ik heb de ca. 2500 foto's inmiddels ge-upload naar mijn account bij postimage.org en door het gebruik maken van de hotlink naar forums voor de betreffende foto komt alles weer prima in beeld!
Het zal een grotere klus worden om alles weer te herstellen, zowel op dit forum als op wat andere fora, maar af en toe een uurtje eraan spenderen is toch mijn opzet.
Technisch werkt het in ieder geval allemaal weer!!  :-*  :-*
 
Toch leuk om terug plaatjes te zien van al dat heerlijks. Met wat was die zalm gelakt?

Dat gedoe met foto emmer zorgt toch voor een hoop werk maar ongelofelijk top dat je dit wilt doen.  =D>
 
Brecht zei:
Toch leuk om terug plaatjes te zien van al dat heerlijks. Met wat was die zalm gelakt?
Dat gedoe met foto emmer zorgt toch voor een hoop werk maar ongelofelijk top dat je dit wilt doen.  =D>
Deze was gemaakt volgens een bekend recept van Bobby Flay (USA), zgn. red cedar wood smoked salmon.
Op de zalm eerst een klein beetje peper/zout, daarna aan laagje scherpe Dijon mosterd opsmeren en tenslotte bestrooien met een dekje bruine basterdsuiker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan