BasBQ
Beef en Steak

Tasty then..

 

dayfox

Kooltjesharker
Berichten
163
There am I beautiful tasty with!
Is mn nekrollade na 14 uur op mn UDS helemaal uit mekaar gevallen!

Aaaaaah nee h?;D
 
Ging verduveld mooi mr nas! Desondanks de kou.. wel steeds moeten spelen met de luchttoevoer. Denk dat als t warmer wordt, ALS we dat mee mogen maken dat t wat makkelijker te controleren valt. Plus dat ik toch maar een maverick 732 moet halen, want de temperaturen van de thermometer en de echte temp verschillen toch nog.
 
Ik heb wel eens gezien dat je dat op een broodje kan doen met een beetje coleslaw,weet niet of het lekker is.
 
Daar is niks meer van te maken ???
Gewoon een nieuwe proberen ;)
 
Verschrikkelijk !, en dat ook nog na 14 uur werk  ???
 
't moet toch stuk...
 
Scheelt wel weer kauwen ;)
 
een voordeel heb je, je kan het nu zo naar binnen schuiven  :)
 
ik had gisteren een soortgelijk probleem....inmiddels opgelost want de kinderen en kleinkinderen hebben het allemaal opgegeten...  :D
 
Weet je wat doe maar in een zak en geef maar mee, ruim ik het wel op voor je.....
 
Tis ook zonde om weg te doen.. denk dak t maar een btje aanmaak met wat tjielie- en knoflooksaus en smijt t maar op een of ander d?r?m broodje ofzo...

Denk ik
 
Met dit spul kun je het weer gewoon aan elkaar plakken, je bent alleen wel even bezig voordat je alle puzzelstukjes weer op z'n plaats hebt.

images
 
Heb jij dat op voorraad Piet?!?
 
Ja natuurlijk, hartstikke handig als je je vlees in duizend stukjes laat vallen! ;)













bovenstaand bericht hoeft niet perse op waarheid te berusten
 
Terug
Bovenaan Onderaan