BasBQ
Beef en Steak

suggesties gezocht voor vacumeermachine

maroc zei:
Ik heb deze week bij marmelot een foodsaver besteld. Deze kreeg ik 24 uur later al geleverd met 100 extra zakken voor ?99,00. Type was de v2040 en er zat ook nog een rol plus een proefpakket bij

Is ook niet duur maar ik denk dat de puls modus van de  andere wel handig is met natte dingen sealen
 
Zelf onlangs gekocht bij Amazon.de zelfde prijs als Pixmania alleen geen verzendkosten. Incl bewaarbox, 1 rol, en 10 losse zakken.
 
ROJspd zei:
Zelf onlangs gekocht bij Amazon.de zelfde prijs als Pixmania alleen geen verzendkosten. Incl bewaarbox, 1 rol, en 10 losse zakken.
Is inderdaad ook een goede tip van je.
Als ik via mijn amazone.de account nu een bestelling simuleer komt er een paar Euro bij en is het totaalbedrag Euro 121,92.
Maar blijft dan inderdaad in totaal een tientje goedkoper dan bij Pixmania. Midden vorig jaar lag de prijs van amazon.de net erboven.
 
Ik heb hem ook bij pixmania gekocht en meer dingen in het verleden nog nooit problemen gehad bij dit bedrijf.
 
Gisteren de foodsaver binnengekregen en gelijk gebruikt. Top apparaat!
 
Superaankoop gefeliciteerd...
 
Daar ga je nog heel veel plezier aan beleven!
 
Geweldig apparaat om te gebruiken ik gebruik hem zelfs om hartige taart in te doen wij zijn maar samen en dan vind ik een halve genoeg voor samen.Denk een beetje om de lijn.
 
<reactie op oude post> ignore
 
Terug
Bovenaan Onderaan