BasBQ
Beef en Steak

suggesties gezocht voor vacumeermachine

Zal ik ff doen, bedankt voor de tip!
 
Frank54 zei:
goede machine in de prijsklasse +/- 100-150? ?

Even doorsparen en een FoodSaver nemen, nooit spijt van. Ik heb zelf sinds een halfjaartje een V2860 (ca 150~200) Bij pixmania is ie wel erg goedkoop, zou bijna denken zit daar een adder onder het gras :)

Zakjes haal ik in .de (per post) scheelt een jas http://www.vakuumtuete.de/
 
harlin zei:
Frank54 zei:
goede machine in de prijsklasse +/- 100-150? ?

Even doorsparen en een FoodSaver nemen, nooit spijt van. Ik heb zelf sinds een halfjaartje een V2860 (ca 150~200) Bij pixmania is ie wel erg goedkoop, zou bijna denken zit daar een adder onder het gras :)

Zakjes haal ik in .de (per post) scheelt een jas http://www.vakuumtuete.de/
Bij pixmania zit geen adder on der het gras, gewoon scherp geprijsd daar. Ik betaalde Euro 123 + ca. Euro 11 verzendkosten in Mei 2013, nu nog een tientje goedkoper en incl. verzendkosten.
En vakuumtuete.de is uiteindelijk dezelfde bron als www.marmelot.com.
 
RedFox zei:
Bij pixmania zit geen adder on der het gras, gewoon scherp geprijsd daar.

Ik schreef ook "je zou bijna" :)
 
Inmiddels heb ik de marmelot zakken ook binnen. Ik vind die icm de foodsaver nog een beter resultaat geven dan de zakken van foodsaver zelf!
Fijnere structuur die wat beter laat afzuigen en ook heel mooi seal geeft met minder kans op vocht, omdat het eventuele vocht zich beter in de zak verdeelt.
En dat dus voor aardig wat goedkoper dan foodsaver. Doen dus!
 
Heb ook maar meteen wat zakken en rollen bij Marmelot besteld.
Per slot zei mijn vrouw dat ik maar zo'n apparaat aan moest schaffen....
En ja, wat moet je dan zonder zakken.....schat....

Hahahahaha
 
Overigens is de V2860-I van pixmania voor ?119 gewoon een normale v2860. Compleet met vacuumslang, pot, ??n rol en verschillende zakken.

Nu ??n week in gebruik en zoals het er nu naar uitziet, doe ik 'm ook n??it meer weg.
 
El Fumarole zei:
Nu ??n week in gebruik en zoals het er nu naar uitziet, doe ik 'm ook n??it meer weg.
Ik geloof je voor de volle 100% Jeroen!
 
coelho zei:
Misschien ook goed om te weten: wat/wanneer vacumeren jullie?
Vandaag nog 2kg gesneden bacon geportioneerd en gevacuumeerd voor in de vriezer. Daar liggen ook porties PP en PB.
Ik gebruik de machine ook voor marineren onder vacu?m, zoals Danbras Sateh  :p
 
coelho zei:
Misschien ook goed om te weten: wat/wanneer vacumeren jullie?
Alles wat over is en normaal gesproken niet binnen de normale houdbaarheid gebruikt gaat worden.
Door te vacumeren verleng je domweg de houdbaarheid een keer of 4 a 5.
Op de website van foodsaver is een tabel te vinden en wat meer uitleg.
Nog een voordeel: geen onhandig grote, half gevulde, vierkante bakken meer in de vriezer, maar compacte pakketjes.
 
Ben ook aan het rondkijken en zie nu de positieve reacties op de foodsaver.
Moet je bij die foodsaver perse de originele zakken of rol gebruiken of kan het met zakken van elk willekeurig merk ?

 
Ik denk dat de meesten hier met een Foodsaver de zakken bij Marmelot kopen. Groot assortiment verschillende zakken, goedkoper en uit ervaring weet ik dat ze prima werken.
 
DanBras zei:
Ik denk dat de meesten hier met een Foodsaver de zakken bij Marmelot kopen. Groot assortiment verschillende zakken, goedkoper en uit ervaring weet ik dat ze prima werken.
Danny +1  !!
 
Danny +3
 
Ok, Danny +4
 
=)) =)) =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan