BasBQ
Beef en Steak

Structor's new years run

Zucht ribs ribs ribs..... :)
 
Dat is een mooi einde en een goed begin.
 
Nog even een paar foto's

20131231-_MG_0683.jpg


20131231-_MG_0684.jpg


20131231-_MG_0686.jpg


dennisb zei:
Gaat goed!! Waarom de twee probes in 1 stuk? Is dat om verschillen tussen de probes te meten?
Dennis wellicht heb je een van de controller topics gelezen, maar ik heb zo'n zelfbouw controller enne die heb ik alweer een tijdje geleden laten smelten (iets met te dicht bij de onderkant van de WSM) en is een van de meet ingangen niet helemaal lekker meer, dit was om even uit te vinden welke ook al weer ;) En ja dat had ik ook zonder vlees kunnen doen, maar ik had het ding nu toch eenmaal in de handen :)

Zo mijn jaar was hiermee fijn afgesloten, wens ik jullie allemaal de allerbeste wensen voor 2014 toe!

 
dat is een lekkere oudejaarsavond geweest
 
Ziet er super lekker uit Emiel.  :)
Mooie afsluiter van 2013.
Dat 2014 n?g beter mag worden  :)

Mac
 
2013 is mooi afgesloten met deze run.
 
je heb het oude jaar goed afgesloten, met als deze heerlijke gerechten
 
Smakelijk! Je hebt je behoorlijk uitgesloofd voor je vrienden.

Hoe is grote broer bevallen?
 
Dat ziet er wel erg lekker uit.
Mooie afsluiter van het jaar!
 
Lekker spul Emiel. Je hebt je weer aardig uitgeleefd!
 
Ik weet wie ik een volgende keer moet uitnodigen voor een feestje  :p
Mooi gedaan!
 
structor zei:
Enorm goed Piet hij is superstabiel ook na een deksel open situatie wat bij de WSM vaak een overshoot oplevert.
UDS zelfbouw projectje voor de toekomst hier ook in gedachten.... :)
De "glow in the dark" thermometer is er al.
 
structor zei:
De cajun ribs in de marinade:
20131230-_MG_0642.jpg
Het lijkt erop dat bij jou ook af en toe zo'n foodsaver zak alsnog na vacumeren lucht doorlaat.
Hier al een paar keer gebeurd, ook al seal ik op meerdere plaatsen.
 
Het kan ook zijn dat ik niet lang genoeg gepulsed heb, hij was in ieder geval al marinade naar binnen aan het zuigen, maar soms zie je dan her en der nog wat lucht zitten. Ik denk dat ik gewoon ietwat onhandig ben ;)
 
structor zei:
Het kan ook zijn dat ik niet lang genoeg gepulsed heb, hij was in ieder geval al marinade naar binnen aan het zuigen, maar soms zie je dan her en der nog wat lucht zitten. Ik denk dat ik gewoon ietwat onhandig ben ;)
Wat wel wil helpen is om de Foodsaver dan op de rand van het aanrecht te zetten zodat je plastic zak met inhoud verticaal hangt, echter helemaal voorkomen kun je het niet.
Ook zit er een button op het paneel met meer of minder druppeltjes als indicatie of je nat of droog spul vacumeert. In de praktijk maakt dat (bij mij) weinig uit).
 
Terug
Bovenaan Onderaan