Vandaag deze gemaakt, "De vrouw" is weer eens op stap, dus ik mag voor mezelf zorgen. Gelukkig kom ik hier wel mee weg.
De boodschappen gedaan en alles grofweg terug gebracht naar 1 persoon, maar dan nog heb je gewoon teveel. Als vlees heb ik een stukje entrecote genomen want bij de super kan je vinkenlap of flanksteak wel vergeten (tenminste bij de mijne hier dan) Qua saus heb ik heel laf een potje knoflooksalsa genomen. Deze naderhand wel aangevuld met ingredi?nten. Net als Dennis voor kleine tortilla's gekozen, gewoon omdat ik deze als eerste in mijn hand had. De koriander heb ik wel gebruikt alleen in poedervorm. De super had deze ook niet
De boodschappen:
Vlees in de kruiden marinade gezet en ipv citroen, limoensap gebruikt.
Paprika gegrild en samen met een Jalapeno, avocado en uitje apart weggezet.
Ook Dennis zijn trucje met zout en knoflook mbv een mes fijnwrijven proberen na te apen:
Ondertussen de WGA opgestart en de Entrecote op de kolen gelegd
Hierna de Tortillas er nog kort op:
De entrecote had ondertussen ff liggen rusten en was prima Medium-Rare gegrild (iets wat ik lekker vind:
Alles op een Tortilla gelegd samen de paprika, Jalapeno enz.enz:
En hierna nog een keer opgerold:
Wat vond ik ervan, Erg lekker de Entrecote met de kruiden geven een echte latijns amerikaanse smaakexplosie ! heerlijk. Dit was overigens een prima stukje vlees van de super.
Heerlijk gegeten, Mijn vrouw zal wel balen dat ze deze gemist heeft, maar ik heb een vermoeden dat deze nog wel een keer gemaakt gaat worden
Groeten,
Mike