BasBQ
Beef en Steak

Splinters 1ste pp

top kerel! Na mijn PP even genoeg ervan...Nu ik je foto's weer zie krijg ik weer zin!

goed gedaan man!
 
Je eerste pp, geweldig toch? Duurt ff maar dan heb je ook wat ;-)
 
Ziet er lekker uit ondanks de kleine foto's :). Dit is toch wel een knorretje waard denk ik.
 
Knorretje verdient hoor! Gefeliciteerd met je eerste sessie! Die is altijd heel erg spannend :)
 
Gefeliciteerd met je varkentje!!

Mooi mooi.
 
gefeliciteerd met je knor
 
Jaaaaaaaa, bedankt ;D de eerste is een feit!!! Heb het restje op m'n werk uitgedeeld en iedereen was positief.
Vond de opmerkingen van een collega wel grappig, die vond het wel wat van babi pangang weghebben qua smaak :D klopt wel enigszins, is ook varken en zoetig.

Maar de eerste op een 47er???  Dat zou wat zijn zeg!
 
Splinter zei:
Maar de eerste op een 47er???  Dat zou wat zijn zeg!
Sorry dat ik degene ben die je dit nieuws moet brengen, maar je bent zeker niet de eerste die pulled pork heeft gemaakt op een 47 cm BBQ.

Desalniettemin heb je een puike prestatie geleverd!
 
mooi man! verdiend knorretje!
 
:)nogmaals bedankt allemaal, en natuurlijk ben ik niet de eerste op een 47er, bedoelde ook wat zou dat erg zijn, maar goed op naar de volgende sessie :)
 
Mooie sessie hoor, gefeliciteerd met je knor  :D
 
Val vast goed gesmaakt hebben. Ziet er in ieder geval heerlijk uit! Gefeliciteerd met knor!
 
nice!
Staat hoog op de lijst van volgende projecten...

Zulke draadjes zijn een goudmijn aan informatie voor n00bs als ik :eek:
 
Dat ziet er al heerlijk uit hmmmm, laats geproeft van PP bij Hannibal, heerlijk, have fun!
 
Terug
Bovenaan Onderaan