BasBQ
Beef en Steak

Splinters 1ste pp

geduld, geduld geduld  :)
 
BBQ saus maakt je bark ook zachter, persoonlijk maakt het me niks uit of de bark nou hard is of niet, want met het inpakken wordt hij toch wel zacht. Het gaat meer om de smaak ontwikkeling door de rook maar als je te laat inpakt gaat de PP (te) droog worden.

Maar veel succes, het gaat vast wel goed komen.


Waarom post je eigenlijk van die postzegel fotootjes?
 
We zijn benieuwd......heb alvast wat plastic bordjes en bestek in de kofferbak klaargelegd.
 
komt ook wel goed ja, maar dacht dat de harde stukjes juist nodig waren maar inderdaad als je hem inpakt word alles weer zacht...
Fijn dat er veel ervaring hier op het forum is :)
Het is nu 16:45uur en de temp is nu 131/78 graden, gaat de goede kant op dus ;)

Ehhh ja die kleine "postzegel"foto's ::) zo staat de camera van mn mobiel ingesteld, vind je ze te klein?
Trouwens, als de procureur nou zo de 88 graden heeft bereikt maar ik wil nog wachten met eten, hou ik hem dan ingepakt in deze folie met vocht of haal ik hem eruit,vang vocht op voor eindsaus en verpak hem in een nieuw stuk en dan handdoek en in koelbox met kranten? en dan als we allemaaaaaal gaan eten pullen en de saus erdoor?
 
hahahaha Teddo, bordjes zijn top! maar laat het bestek maar thuis! je mag hier met je handen eten  ;)
 
Je bark hoort niet droog te zijn, want dan is je vlees dus droog ;)
 
Splinter zei:
Ehhh ja die kleine "postzegel"foto's ::) zo staat de camera van mn mobiel ingesteld, vind je ze te klein?

Veel te klein, we willen megapixels hier ;)

Dus fluks die foon een beetje fatsoenlijk instellen, of anders gauw een betere kopen. Ja, ik weet het, BBQ-en is best een dure hobby! 8)
 
En bij 88?C of wat hoger je vlees van de Q en even met de folie open laten staan. Dan gaart hij straks niet door. Dan in verse folie, vocht apart voor de eindsaus.
Vlees inpakken in handdoek en eventueel in opgewarmde koelbox, maar dat is als je nog 4 uur moet wachten.
 
Nosmo zei:
Splinter zei:
Ehhh ja die kleine "postzegel"foto's ::) zo staat de camera van mn mobiel ingesteld, vind je ze te klein?

Veel te klein, we willen megapixels hier ;)

Dus fluks die foon een beetje fatsoenlijk instellen, of anders gauw een betere kopen. Ja, ik weet het, BBQ-en is best een dure hobby! 8)

:D :D :D
 
hele fijne dingen om te horen Noskos  :D
nog 2 graden en dan eraf, vocht apart houden en opnieuw in de folie verpakken, komt goed!

hahaha oke oke, nosmo, voortaan alle foto's op mega formaat ;) mobiel kan het wel aan....
 
huh ??? zie nou dat camera op 8mp staat...zal dus in photobucket een instelling zijn..... 86 graden..........spannend
 
Ik zit hier met een loep naar die foto's te kijken, van mij mogen ze ook groter. En verder krijg ik gewoon erge trek van dit draadje..... Spannend zeker he? Nou ja, ik vond het wel spannend om te maken, dus misschien jij ook. Of ben jij een hele coole dude?
 
hahaha nou bij voorbaat sorry voor de miniatuurfoto's ik kijk zo of ik ze groter kan krijgen.
de procureur is nu verpakt en wacht op etenstijd, ben nu de saus aan het maken.
wat een vocht komt er nog vrij zeg, ongeveer 250ml !!!!
het was en is nog steeds erg spannend en erg leuk om te doen en bijhouden en met zo veel meelevende hier met goeie tips denk ik dat het helemaal geslaagd is!!!

foto's van nu en net en straks de fotos van de pulled pork en wat wij ervan vonden :) :)
DSC_0222.jpg

DSC_0224.jpg

DSC_0225.jpg

DSC_0226.jpg


sorry krijg de foto's op een of andere manier niet groter.....
 
ziet er toch keurig uit tot zover, blijf je vilgen tot het bittere einde  :)
 
Voor zover ik het kan zien, ziet het er prima uit!

Gebruik je soms een photobucket app, daar zou het probleem wel eens kunnen zitten.
 
Mooi PP tot nu toe en wat ik ervan kan zien  :p
 
Toe eens, het is een eerste PP dat is al spannend genoeg dan kun je niet het foto probleem ook oplossen. Eerst deze even lekker van deze run genieten!!!








En daarna hup de foto's in het groot plaatsen ;) (als het niet lukt even je settings na lopen met behulp van dit draadje en voor het eventueel proberen kun je hier terecht)
 
whaaaaaaaaa, jaaaaaaa, mn eerste PP zit erop, en hoe!!!!! het was heerlijk!!!! alleen zal ik de volgende x niet de blues hog rub meer gebruiken, het is wat te zoet/wee?g naar mijn smaak( of het komt omdat ik gisteren deze rub ook heb gebruikt voor de spareribs ;))
het foto probleem zie ik niet zo 1,2,3 op te lossen maar daar kijk ik van de week even naar.....
De PP was supermals, niks gemist door de zachte bark! helemaal tevreden net als de rest hier ;D

Goed, iedereen bedankt voor het volgen en hier de laatste foto's( in postzegelformaat.....

DSC_0228.jpg

DSC_0230.jpg

DSC_0234.jpg

 
Terug
Bovenaan Onderaan